malla85 Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 nå bruker jeg garnier sin pure deep pore wash. Men er misfornøyd. Får jo kviser allikevel. Noen som bruker en annen som de er kjempefornøyd med?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 SebaMed prouktene fra apoteket, der har de en liten tube som ligner på en leppebalsam tube som du kan ta på kviser som alt er kommet og neste dag er de nesten usynlige..
Maren - på overtid Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Jeg bruker ansiktsrensservietter "firstprice"-produkt. Kjempefornøyd. 3 kviser i ansiktet pr år.
BellaSuz Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Jeg bruker ACO Cliniderm Pure and Clean cleansing mousse som fjerner alt av sminke, inkl. mascara perfekt! Tror den er for ung/uren hud, og denne fås kjøpt på apoteket. Tror den koster ca 120 kr hvis jeg ikke tar feil, men den er superdrøy! Hjelper veldig på min hud iallefall, har svært lite kviser. http://www.aconordic.no/default.asp?sid=4022&pid=2194
mamiladi Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Jeg må innrømme at jeg har best erfaring med produkter kjøpt på parfymeri. Har vært fornøyd med renseprodukter fra både clarins, biotherm, shisheido og kanebo. Akkurat nå bruker jeg en rensegel fra dior (rosa), som jeg er kjempefornøyd med! Ellers peeler jeg et par ganger i uken også. Jeg investerer også i (må innrømme litt dyre) kremer, har en nattkrem som roer ned huden fra elizabeth arden, og en dagkrem fra biotherm som skal gi energi og beskyttelse. Begge funker kjempebra! Jeg er veldig fornøyd med huden min nå :-) Hvis du sliter med fet hud kan jeg anbefale den grønne serien fra clarins. Den hjalp for meg før da jeg hadde fetere hud. Huff, når jeg leser igjennom dette så ser jeg at jeg kanskje er litt merkesnobb på ansiktsprodukter :-D... Men har som sagt best erfaring med disse. Jeg får bare dårlig hud av å handle kremer og renseprodukter i dagligvaren. Som trøst er de fleste produktene ganske drøye i bruk. Spør etter tester, lite vits i å investere i dyre ting som ikke passer huden din.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 spesial cleanseing gelav dermalogica er veldig bra. gele konsistens som skummer, pga såpeurt. facial cleanser fra md er også veldig god. kremet konsistens med glykolsyre.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 Guinot!! Får sååå bra hud av de,men koster litt da. Bestill fra strawberrynet,så sparer du masse.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #11 Skrevet 13. mars 2008 man har sukker i en kopp, sammen med litt vann, og peeler forsiktig ansiktet. litt klissete blir det, men gud så god huden bli etterpå med litt lotion på!
Rina82 Skrevet 13. mars 2008 #12 Skrevet 13. mars 2008 Det skal jeg jaggu meg prøve nå!) Har noe dødehav-salt peeling greier men dette må jo være supert!!!!)
Puppesnuppa Skrevet 14. mars 2008 #13 Skrevet 14. mars 2008 Jeg bruker produktene til Excuviance. De er kjempegode. Det er ikke kosmetisk fremstilte produkter som passer til alle hudtyper. Brukte Shiseido før, men kommer aldri til å gå tilbake.
prego Skrevet 14. mars 2008 #14 Skrevet 14. mars 2008 Om du får kviser eller ikke kommer desverre ikke an på hva slags rensing du bruker.. en god rens kan selvfølgelig hjelpe på, men jeg ble ikke kvitt kviser før jeg begynte på p-piller.. Uansett.. det jeg egentli skulle si var; jeg vet ikke hvor bra den er, men den lukter iallefall kjempegodt den dær nye de har fått på apotekene for ung hud, reklamen går på tv nå me hu irriterende pene og tynne jenta som danser rundt med venninnene sine..
lille er født:) Skrevet 14. mars 2008 #15 Skrevet 14. mars 2008 Jeg har også best erfraring med dyre produkter desverre... de billige tørker ut huden og gjør problemet verre. Min erfaring er at disse produktene gjør at huden kommer i ubalanse, dermed produserer den mer talg og du får kviser, tørre områder som flasser osv. Er jo ikke sikkert det gjelder for alle da, bare min erfaring. Ysl har en grønn skumrens som er helt fantastisk, lukter nydelig og tørker ikke ut huden. Den varer i 3 mnd når du bruker den morgen og kveld, og koster ca 250, du bør ha ansiktsvann også, men må det ikke. Bedre med en god rens uten enn en billig med ansiktsvann.. Ansiktsvannene er etter din hudtype, og koster også 250.
Gemini7 Skrevet 14. mars 2008 #16 Skrevet 14. mars 2008 Shiseidos renseskum er genialt! Bukt Biotherm før men det tørker ut for mye for mun hud (har litt tørr hud). Shiseido sitt er mildt og utrolig mykt..
malla85 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 14. mars 2008 Tusen takk for alle gode råd og tips
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 14. mars 2008 #18 Skrevet 14. mars 2008 Jeg bruker kun baby"såpe" uten parfyme. Gjør huden kjempe god. Koster 17 spenn på kiwi aldri hatt bedre ansiktsvask:)
bomsa Skrevet 14. mars 2008 #19 Skrevet 14. mars 2008 Har erfaring med at personer som jobber på parfymeri ikke har kvalifisering for å bestemme hudtyper og lignende. Har derfor brukt ufattelig med penger på dyre produkter som ikke passer for meg. Det jeg til slutt gjorde var å gå på en hudpleiesalong og fikk de til å analysere min hud og "skolere" meg i hvilke kremer som passet meg. Jeg bruker idag spesial cleanseing gel av dermalogica og min hud trives med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå