Gå til innhold

Mulig det er jeg som er overfølsom men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slapp bomben til sambo om at jeg er gravid. Vi ble gravide på p-pillen så det kom mildt sagt som ett sjokk for oss.

Han vil abort, jeg vil ikke. Jeg har gjennomgått det før og lovte meg selv aldri igjen!!

Men jeg skal beholde, og han sier han får gjøre det beste ut av situasjonen...

Så er det en ting som plager meg GRØNT!

Han vil ikke ha sex med meg lengre.. Kan godt gi han en Blowjob, men ikke svarte om han er interessert i sex med meg! Blir helt i fra meg.

Er det vanlig da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tviler på det er vanligt!! eg hadde blitt sint..

kan jo hende det er hans måte å "straffe" deg på. ikke at eg ser en grunn til at han skal straffe deg på noe vis.. snakket med han? hva sier han da?

Gjest irismor
Skrevet

Hadde da ikke gitt han en bj hvis du ikke får sex. Nei da får han gjøre jobben selv.

Hvis han vil furte så la han furte.

Skrevet

Har det noe å si om det er vanlig eller ikke? Det viktige er at du ikke liker det og lurer på hva det betyr. Spør han om hvorfor. Kanskje han er redd for at det skal bli tvillinger??

Skrevet

Han sier han klarer bare ikke.. Han tenker bare på at slikt blir det barn av... :( Blir så lei meg.

Skrevet

Enten er det trass, eller så er han en sånn som rett og slett ikke klarer å ha sex når han vet at det er et barn inni magen til kjæresten. Ut fra hva du forteller å dømme, så er det vel førstnevnte som gjelder og i så fall kan jeg gratulere deg med en graviditet og et ekstra barn på kjøpet...

Skrevet

Du får forklare han at når du alt er gravid, så er det nokså safe da.

Skrevet

Det er mange menn som ikke vil ha samleie med en gravid kvinne, men det er fordi de synes det er ekkelt at det er en tredjepart involvert. Å ikke ville ha sex fordi det kan bli barn (mens du allerede er gravid???) er vel mer uvanlig.

Jeg har opplevd at en mann gikk inn i en depresjon som følge av en uplanlagt graviditet, og han ville nesten ikke ta i meg. Fryktelig sårende, og det ødela faktisk forholdet på sikt, selv om det gav seg etter at barnet var født.

Ta en real prat med ham, og send ham til legen for en prat og evnt henvisning videre til noen å snakke med hvis det er depresjon på gang. Men ikke finn deg i å skulle tilfresstille ham uten at han gir noe igjen. Ikke først og fremst pga sexen, men fordi det er en hel del følelser involvert også. Du skal ikke la deg såre!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...