Gjest Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Snill som et lam om dagen, sover hele natta fra ca 23-24 til 07-08, men fra ca kl 19 og 4 - 5 timer utover er det vræling og uro. Nå har jeg snart prøvd alle tips i boka, dentinox, sukkervann, ulike leggerutiner, varmt bad til kveldsstell, gode matrutiner, etc etc etc. HVA SKAL JEG FINNE PÅ NÅ????
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Men tror du det har funksjon på en som er så stor? Funker ikke det best på små babyer med kolikk/mage-luftbesvær?
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Det virker som du har prøvd alt annet, så jeg ville forsøkt det Jeg skal med eldstemann på 3 år til tirsdag. Jeg sa at han våknet noen ganger om natten og sov urolig..Kiropraktoren var sikker han kunne hjelpe
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Det skjedde her også når hun var 6mnd... Men etter en uke er nå alt tilbake til normalen=) Hun legger seg fint kl 19 igjen, og vi hører ikke fra henne før god morgen norge begynner;o) Sikkert noe som går over!
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Det håper jeg virkelig, for er i sannhet i ferd med å bli sprø av dette her....
Lillespireengangtil Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 det samme gjorde min sønn..Mamma gav meg tips at han kanskje var overtrøtt,og sa jeg burde prøve å legge han for kvelden sånn ca da han pleide å begynne hylinga,og det funket fra 1.dag..Bare et tips.. Evt,om du tror han har magesmerter,har du prøvd å kutte ut div mat?f.eks melkeprodukter.. LYKKE TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå