Gå til innhold

Mini på 6 mnd vræler hele kvelden - hjeeeelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snill som et lam om dagen, sover hele natta fra ca 23-24 til 07-08, men fra ca kl 19 og 4 - 5 timer utover er det vræling og uro.

Nå har jeg snart prøvd alle tips i boka, dentinox, sukkervann, ulike leggerutiner, varmt bad til kveldsstell, gode matrutiner, etc etc etc.

HVA SKAL JEG FINNE PÅ NÅ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men tror du det har funksjon på en som er så stor? Funker ikke det best på små babyer med kolikk/mage-luftbesvær?

Skrevet

Det virker som du har prøvd alt annet, så jeg ville forsøkt det :) Jeg skal med eldstemann på 3 år til tirsdag. Jeg sa at han våknet noen ganger om natten og sov urolig..Kiropraktoren var sikker han kunne hjelpe :)

Skrevet

Det skjedde her også når hun var 6mnd... Men etter en uke er nå alt tilbake til normalen=) Hun legger seg fint kl 19 igjen, og vi hører ikke fra henne før god morgen norge begynner;o)

Sikkert noe som går over!

Skrevet

Det håper jeg virkelig, for er i sannhet i ferd med å bli sprø av dette her....

Skrevet

det samme gjorde min sønn..Mamma gav meg tips at han kanskje var overtrøtt,og sa jeg burde prøve å legge han for kvelden sånn ca da han pleide å begynne hylinga,og det funket fra 1.dag..Bare et tips..

Evt,om du tror han har magesmerter,har du prøvd å kutte ut div mat?f.eks melkeprodukter..

LYKKE TIL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...