Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Jeg er... og det er så vondt når det pågår. Føles som ingen er rundt meg, og ikke vil jeg ha noen rundt meg heller. Dum kombinasjon men sikkert vanlig
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 I know... og jeg er reflektert nok til å tenke positive tanker og vite at jeg burde ha det bedre og jeg skjønner ikke hva som utløser det og hvorfor jeg ikke kan snu hjernen min,,, Den henger seg opp og går inni tåka av seg selv,,, enda jeg kjemper imot med alle mine krefter... Og plutselig våkner jeg en dag og alt er bra og føler meg dum og barnslig og tullete... Men jeg KAN IKKE NOE FOR DET!!!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 men det der høres ut som meg det der anonym nr 2! Hilsen Hovedinnlegger Jaggu godt at jeg finner noen som kan skjønne noe. Kanskje du kan fortelle hva som kan funke?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 vettu..det kan jeg! Jeg er antipiller etc..tror ikke det løser noe,ikke gidder jeg gå og brette ut livet mitt til en psykolog. Jeg har kunnskaper om teknikker jeg selv kan benytte meg av, så jeg trenger ingen flere til å gi meg redskaper. Men når jeg er i "mørket" så klarer jeg ikke bruke de,eller jeg gir ikke meg selv noen effekt, for alt er bare ille.. Men nå har jeg sett "filmen" The Secret.. skal lese boka etterhvert av Ronda Byrne tror jeg ho het. Egentlig handler det om at du kan få alt du ønsker deg, og mye var litt blabla.. men det jeg tok ut av filmen var: En oppvekker til å skjønne at jeg skaper min energi rundt meg, det klart jeg å tro på. Og det er noe i det med "tenk positive tanker så vil det positive gro", og vips var jeg ute av min tyngste periode noensinne... har bare klart meg en uke nå, men har hatt en fantastisk uke. Har ikke blitt rik eller noe, men jeg klarer å tenke positivt fordi jeg tvinger meg til det, smiler på tross av. Og når jeg smiler fysisk, så overbeviser jeg hjernen om at jeg er glad.. utrolig nok har jeg kommet opp i hendelser siste par dagene som kunne sendt meg i kjelleren, men hjernen min har klart å gi meg positive vinklinger på hendelsene og det endte med at jeg lo og smilte... Blir helt overrasket selv jeg.. så deilig og befriende.. hvor lenge denne oppturen varer vet jeg ikke, men har ikke hatt det så deilig å befriende godt på lenge, så bare nyter det. Vil jobbe for å holde den gode perioden god, det er mitt motto nå... men kommer jeg i mørket igjen helt plutselig nå snart, så vet jeg ikke hva jeg gjør.. sliter ut de rundt meg og...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 skulle også på en måte jeg kjente noen som skjønner meg.. men samtidig er jeg redd to deppa mennesker kun drar hverandre mer ned.. if you see...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå