¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Hei!Takker så mye for svar. Trodde ingen svarte på den. Men sjekket i dag bare for å være sikker. Jeg hadde hatt den andre typen mola om så for hadde foster og pommesekk, men døde tidlig i svangerskapet, uke 6 el 7! Jeg fikk en litt gledeligere nyhet i dag da, om at det så bedre ut enn de hadde fryktet! Mitt blod nivå lå på 3 og var veldig bra, og han sa at fra 5 og oppover var ikke bra! Så måtte bare ta en blodprøve til om ca to uker og sammenligne den da! Og kanskje ta røngten av lungene! Men han mente kanskje at vi ikke trengte vente så lenge alikavel! JIPPI! Merket du noe til at du hadde blære mola? Gjorde det vondt hvis du ventet for lenge med å gå på do?På den ene siden av magen liksom? Takker igjen for svar!
engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Hei igjen:) Så bra at bl.prøvene er bra da!Og at du kanskje kan prøve på igjen snart!Kjempekjedelig å vente ivertfall når en helst skulle ha blitt gravid igjen i går:) Jeg merket ingenting når jeg hadde blæremola,viste ikke noe før jeg såg det på UL...Håper det går bra med deg!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2008 Ja jeg krysser fingrene mine! Tror jeg tar blod prøven den 27 mars, så får jeg resultatet den fredagen to dager før vi reiser. Håper de er gode slik at det kanskje blir en syden baby på meg..heh..neida! Får håpe kanskje neste pp sitter! Hvordan går det med deg nå? hvordan var sjangsene for å få det igjen? Vet du om det er et dårlig gen fra far eller mor, eller dukker det bare opp sånn plutselig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå