melkekua™ Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Den bassengkaka er genial ) Noe du har kommet på? Kanskje du husker meg? Jeg hadde nicket emblamamma før. Fått lest noen gooode bøker i det siste?
Monajenten Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Juhuuu!! :-) Tuuusen takk:-) Kan nok ikke ta på meg æren av oppfinnelsen, det var faktisk en dibber som skulle lage bassengkake også, og så stjal jeg idéen;-) Men jeg har "designet" den selv da;-) Er helt ute av lesemodus for tiden, skal skjerpe meg *fyfy* Hva med deg? :-)
melkekua™ Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2008 Tok det lang tid å lage den kaka? Den ser bare så proff ut ;o) Nei, har ikke fått lest noe mer jeg heller.....tiden har gått i ett i det siste "smekk på hånden". Tenker på det hele tiden...hehe.
Monajenten Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Tok ikke så veldig lang tid:-) Det er en langpannesjokoladekake som jeg har skåret ut en firkant av. Kjevlet ut marsipan som jeg la i midten, puttet oppi snopefisker og krokodiller og fylte med gelé. Så har jeg sjokoladekrem på resten av kaken, og seigmenn som soler seg under parasoller;-)
melkekua™ Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2008 Tror jeg skal prøve meg på den når snuppa har bursdag ) Ut i fra bildet ditt så ser det ut som det er bølger der.....hvordan i all verden klarte du det? Hvor fikk du tak i parasoller?
Monajenten Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 I bassenget mener du? Det jeg gjorde, var at jeg lot geleen stivne såpass at jeg måtte røre litt i den, så helte jeg den oppi og da ble det sånn. Parasoller kjøpte jeg på en sånn dilldallbutikk som heter Vinhuset. Det er sånne drinkeparaplyer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå