Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan err kveldsstellet hos dere? hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi bader har på pysj og pusser tannebissene- deretter puppekos i sofaen eller i storsenga- før han sovner på brystet mitt etter litt babling. blir kjempe stressa om jeg legger ham våken- men er rolig og tror det kommer av seg selv når han blir litt større. er 5 mnd nå-

Skrevet

Her er det grøt, bading, kos i sofan en halvtimes tid, pupp på soverommet, så våken ned i senga.

Skrevet

Vi har egentlig ikke noe kveldsstell (bare 3 mnd da). Passer det sånn bytter vi til pysj, men om hun sovner før vi har komt så langt flytter vi henne bare inn i senga med body og strømpebukse eller hva hun nå har på seg... Selvfølgelig bader vi henne av og til (ca hver 3.dag), men har ikke noe spes rutine på det. Men du tenkte kanskje mest på de som er litt eldre..

Skrevet

Sorry at jeg spør..Men er det ikke normalt å pusse tenner ETTER at man har spist?

Skrevet

Først spiser han grøt og drikker MME, så år vi på badet.. Bader, på med pysj, så sitter vi i stua og koser, samt at han drikker opp resten av melka. Så er det tannpuss og natta. Legger seg selvsagt våken, men sovner innenn en halvtime.. Trenger aldri å inn dit før etter han har sovnet for å se om han har dyne på seg etc ;)

Skrevet

Mini legger seg i 8-9 tiden. Bader han annenhver dag før hotel cæsar=) Har på han pysj og får grøt ca i halv 9 tiden. Varierer litt når, viss han er kjempe trøtt gir vi han grøten tidligere. Han skal være lagt innen 9. Legger han ned i senga, synger et par sanger, nattakos og han sovner som regel av seg selv, kjempe deilig. Han er 6mnd nå. Var ikke like enkelt å legge han før, men han har blitt stor gutt nå:)

Skrevet

Pysj på klokken 18 så grøt, og så melk, og i seng klokken 19. Bader henne kun en gang i uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...