Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tfk joggster twister!!

Den er bare sååå kul!!! Jeg er superfornøyd:)

Så har jeg kjøpt adapter til maksi cosi bilsete.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også kjøpt Emmaljunga Edge Duo Combi i fargen platina.

Valgte den pga stor plass i bagen og så er de jo utrolig fine da:-)

Skrevet

Har kjøpt teutonia mistral S med fashionbag :)

Å har kjøpt adapter til rømer bilstol.

Gleder meg sånn til vi skal ut å trille!!!!! :D

Skrevet

vi har en exadventure vogn. vet ikke om den heter noe spesielt annet, har bare møtt på ett menneske med lik vogn. jeg er veldig fornøyd. men får håpe det ikke er en dårlig vogn da siden jeg ikke ser noen andre ha den hehe. den virker veldig bra det lille vi triller her inne, tørrtriller litt, gleder meg til å ta den i bruk for fullt !

Skrevet

vi har simo clasic den stor gamle typen. den kjøpte vi til gutten vår for 3 år sinden fikk den så billig at vi kunne ikke si nei. så den skal vi bruke nå også. gleder meg.

Skrevet

Vi har kjøpt svart simo duo. men den er ikke klar til bruk enda da... Står på soverommet under et pledd og venter på å bli tatt frem! Tenk å fått trillet i påsken da!!!

Skrevet

vi hadde high trek til nr en og er KJEMPE fornøyd, men ettersom han bare en 12 mnd når nr to kommer har vi måtte kjøpe emmaljunga cangaroo søskenvogn, den har babybag til den lille og sitte del til storebroren:) håper vi blir like fornøyd med den som med den første vognen...

Skrevet

Teutonia Mistral. Gleder meg til å ta den i bruk :))

Skrevet

Teutonia spirit s3 svart med fashionbag.

Skrevet

Teutonia spirit s3 (blå) med fashionbag =)

Skrevet

vi har kjøpt emmaljunga edge duo i fargen grey/appel,er kjempe fornøyd, så gleder meg til den blir tatt i bruk:)

Skrevet

Jeg ser det er mange som har kjøpt emmaljunga edge duo, er det en spesiell grunn til at dere valgte den og ikke mondial duo?

Bare lurer for vi tenker å kjøpe en av dem... :o)

Skrevet

Teutonia spirit s3 duo, svart med fashionbag.

Skrevet

Har kjøpt svart OTH - urban jungle;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...