NyttNick Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 ..og kom til å tenke på noe "sært". Hvis dere har gjester og dere spiser f.eks. taco. Så søler en av gjestene f.eks. ost på bordet.Hva gjør dere da? 1.lar det ligge til dere er ferdig å spise. 2.tar det bort med en gang (i søpla). 3.tar det bort og legger det på fatet ditt så du kan spise det. 4.tar det opp og legger det på fatet til den som sølte.
velsignet med to Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Er ikke så hysterisk på sånne ting jeg, så det får fint ligge til vi er ferdige med å spise og skal rydde av bordet.
futte (tm) Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Lar det ligge på bordet (Det var da og noe å lure på)
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 1. lar det ligge til vi er ferdig med å spise! man må regne med litt søl når man spiser taco også )
Elle melle deg fortelle Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 haha.. Mye rart man skal gruble over:-D Jeg er nok en nummer 1 jeg...
*dum&deiLig*™ Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Jeg rekker ikke å spise, står klar med kluten i tilfelle søl;-p *ironi*
Monajenten Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Hahaha lar det ligge såklart;-) Skulle tatt seg ut om jeg skulle tatt "sølet" til noen andre og spist det selv, eller lagt det tilbake på fatet deres;-) Hehe tror jeg hadde blitt rimelig paff om det var jeg som hadde sølt, og en annen la det tilbake på fatet mitt. :-p
~sjiraff~ Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 Hehe... er det noen som plukker opp andres søl og legger på dems tallerken? Tror jeg hadde begynt å lure på vertinnen om hun hadde gjort noe sånt.. Jeg har aldri vurdert noe annet enn å bare la det ligge til vi rydder av bordet. Eller om det blir masse søl av f.eks saus, rømme e.l. tar vi det med en gang.
NyttNick Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. mars 2008 Hehe,ja kom plutselig til å tenk på det da det lå ost utover bordet. Og hvis noen lurte så lot jeg det ligge til vi var ferdige..hehe.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 13. mars 2008 #11 Skrevet 13. mars 2008 Den som hadde søla hadde sikkert tatt det opp selv tenker jeg;-)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 13. mars 2008 #12 Skrevet 13. mars 2008 hvis det var jeg som sølte, så hadde jeg nok tatt det på fatet mitt og spist det opp, hvis det var noen andre som sølte hadde det fått ligget til vi var ferdige med å spise....
Gulosten™ Skrevet 13. mars 2008 #15 Skrevet 13. mars 2008 Skal jeg si det noe...? Av og til, så lar vi det ligge til dagen etter vi!! For da er det så utrolig mye enklere å koste og vaske bort... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå