Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som vil ha en vogn med 4 hjul der alle hjulene er like store og sitter fast???

Finnes det egentlig slike vogner på markedet?????

Syns jeg bare ser vogner med 3 hjul eller er det noen med 4 hjul, så har de i alle fall to av hjulene mindre enn de andre... Merkelig trend. Kan ikke akkurat se for meg at alle disse vognene er så særlig praktisk?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simo kombi som vi har har fire hjul, og alle er like store. Veldig fornøyd med vogna, eneste som er litt dumt er at den er tung!

Skrevet

Både simo og brio har vogner med fire like store hjul. Jeg er veldig fornøyd med simo kombi.

Skrevet

Jeg var også superopptatt av at vogna skulle ha fire hjul, helt til jeg hadde trilla på en i et halvår. Nå har jeg trehjuling og priser meg lykkelig over å ha fungerende håndledd også etter en krapp venstre.

Skrevet

isj... hva skal man vel med noen skarve håndledd når man har fire hjul? eller hvordan var det nå igjen... øøh..

Skrevet

Tja, den generelle oppfatningen blant skeptikere (dette vet jeg, siden jeg var en) er at trehjulinger er ustabile og upålitelige, men jeg mener det går finfint. Min er ingen terrengvogn akkurat, men super til bytrilling, og fortauskanter etc forseres uten de helt store problemene.

Skrevet

Ha ha... :D Jeg prøvde bare å være litt morsom, men ser at deter litt for seint på natta til slikt tull og tøys :P Ellers sverger jeg også til tre hjul, og vil helst avstå fra å bytte inn mine kjære håndledd i et fjerde hjul... Ti hi...

Skrevet

Det er for seint for kommunikasjon generelt, kjenner jeg, men sitter nå her og breker, nei, leker var det visst.

Skrevet

Jeg sitter egentlig bare og gruer meg til å reise meg fra stolen. Er så tungt å gå heeeeeeelt bort til senga... Kanskje jeg retten og sletten bare skal ta å vogge i tastaturet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...