Gå til innhold

Finnes det noen sunne og GODE frokostblandinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ingen som er sunne og gode.. Jeg som den sukkergale personen jeg er liker Solfrokost, honningkorn og alt som har med sjokolade å gjøre.., hehe lucas på 2,5 liker mamma sine frokostblandinger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser god dag med blåbær, sunn og god:)

Skrevet

Jeg lager selv:)

Skrevet

Jeg er så enkel at jeg lar meg blende av ordene havre og 80 % fullkorn jeg... Huff... Her spises det nemlig havrecheerios med 80 % fullkorn, og håper at det ikke er det verste jeg kan dytte i meg.

Dessverre er det vel slik at det nok bare er disse kornblandingene som er sunne. Dessverre er de også så utrolig tørre :o/

Skrevet

Kellogs K med blåbær og bringebær...

Den går det mye av her i huset. Idiotisk at pakkene er så små:(

Skrevet

Havregryn med biola eller yoghurt eller melk på guttungen 3 år bare elsker det. Kan spises til alle måltider i fl han. Hihihihhiihihihihihihi

Skrevet

Fedon LIndberg sin er veldig god, syns jeg, og skal være veldig sunn....men likner ikke på solfrokost eller de andre veeeeldig gode frokostblandingene. Det blir noe annet, kan du si:-D

men du kan jo ha en god dæsj med syltetøy i, bananer, s

osv...? :-)

Skrevet

Du kan lage din egen. Da blir den så sunn du vil ha den.

Skrevet

Den liker jeg også. Den kan du få i porsjonspakninger som er merket LHL (LungeHjerteLunge-foreningen).

Skrevet

hehe kan jeg blande inn sjokolade og sukker og sånt da ;)

Jo har spist havregryn med lek og syltetøy og banan, men det er så kjedelig :(

Skrevet

Jeg lager min egen, men bruker euroshopper sin som basis. Den er sunn, god og billig!! Det er utrolig mange frokostblandinger som er myyye sukker i, bla. fitness og allbran

Skrevet

Det er en test på www.artoftaste.no. Og på forbrukerportalen også tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...