Gå til innhold

Dere som har bestillt ifra E-bay...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske ny når det gjelder å handle på akkurat e-bay og blir ikke helt klok på dette med shipping & handling når jeg bestiller flere varer fra samme selger. Betaler jeg da kun frakt på den dyreste varen eller betaler jeg fremdeles full S & H på hver enkelt? Noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slett ikke sikker - har lurt på det samme selv... Så langt har jeg bare bestilt en ting fra hver enkelt. Det jeg nok ville gjort var å kontakte selgeren på mail (det skal stå kontaktdetaljer) og be om at alt blir sent i en pakke, eller på rimeligste måte i alle fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...