mom-to-be Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Jeg er ganske ny når det gjelder å handle på akkurat e-bay og blir ikke helt klok på dette med shipping & handling når jeg bestiller flere varer fra samme selger. Betaler jeg da kun frakt på den dyreste varen eller betaler jeg fremdeles full S & H på hver enkelt? Noen?
Vannmann35 Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Slett ikke sikker - har lurt på det samme selv... Så langt har jeg bare bestilt en ting fra hver enkelt. Det jeg nok ville gjort var å kontakte selgeren på mail (det skal stå kontaktdetaljer) og be om at alt blir sent i en pakke, eller på rimeligste måte i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå