Gå til innhold

Skoleforestilling og familieopplevelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ettermiddag var hele phantomgjengen på skolen og så forestilling der eldstejenta på 11 var med. Det var utrolig hyggelig å kunne gjøre noe alle sammen.

Måka satt som et tent lys på fanget mitt gjennom hele forestillingen, Junior satt på første rad og vinket til storesøster hver gang han fikk et glimt av henne, og eldstegutten satt fornøyd mellom phantom-mannen og mammaen sin.

Jeg gjorde meg noen betraktninger der jeg satt og tittet på barn, foreldre og bare tok inn stemningen i gymsalen.

-så takknemlig jeg er fordi jeg har fått nydelige veltilpassede unger sammen med mannen min,

-så spennende det blir å få enda to små tasser inn i familien til sommeren. Det blir garantert utfordrende og hektisk med fire unger under 5 år i huset.

-så takknemlig jeg er fordi samarbeidet mellom phantom-mannen og eksen ser ut til å fungere fint, dialogen er åpen og det er ingen store konflikter i luften som påvirker ungene.

-og så tydelig alle de andre foreldrene kan forholde seg til den familiekonstellasjonen vi har. Alle er hyggelige, og veeeeldig interessert i den voksende magen som de bare har hørt om via ungene sine eller i samtale med phantom-mannen.

-Det er ikke noen form for merkelig stemning selv om vi stiller to mødre på samme opplegg...det er ikke så lenge siden jeg gikk på slike arrangement med en vond klump i magen.

Alt i alt synes jeg det var svært vellykket. Og jenta satte tydelig pris på at vi stilte mannsterke for å se henne i aksjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh kjære min gode venn phantis, dette var en god historie å lese midt i kvellinga!!!

For en fin opplevelse, så deilg og avslappet det hørtes ut! Jeg unner deg det mer enn noe annet, for er det noe du har jobbet hardt og inntenst for så erd et nettopp denne roen og respekten og tilfredsheten som får råde i hele deres mine-dine-våre familie!

jeg ble glad nå!

hilsen den skarpeste skuffen i komoden.

:-)

Skrevet

Høres ut til å ha vært en koselig opplevelse. Og så kjekt for jenta å oppleve at dere stiller opp alle sammen! Det setter de umåtelig pris på.

Godt jobba!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...