mai mammaen til to Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 her forrige dagen gikk det opp for meg at det var "bare" syv uker igjen... men nå virker jo det som en evighet..hehe.. siden jeg håper på å føde i morgen liksom..hihi... at det går an... merker at det er nå jeg har fått fokus på at det snart kommer en baby osv.. tror de neste 50 dagene kommer til å gå treigt..hehe
Hvitkløver2020 Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Heeelt enig med deg,jeg!!! Alt gikk så fort..jeg telte liksom hvor mange uker jeg var påvei=) Men så begynte jeg som deg;--så,så mange uker igjen...går jo sååå sakte!! Men nå er det bare 12 dager igjen til ks for min del, så det har jo gått=) Lykke til=)
mai mammaen til to Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2008 merker i allefal at tiden går fortere denne gangen. sist gikk det sakte hele veien..hehe.. men tenker på at det er jo faktisk bare 4 uker igjen til permisjonen starter..
Hvitkløver2020 Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Ja det går unna=) Sist satt jeg vel å telte dager hele tiden..hehe Men med en 2 åring i huset, har man jo litt mere å henge fingrene i=) Lykke til videre med dine 7 uker=)
mai mammaen til to Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2008 takk for det... ja er mer travelt denne gangen.snuppa her blir to år når eg har termin(3 dager etterpå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå