Gjest Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Nå har hun klippet et stort hull i lakenet sitt. Etter å ha sverget på å ikke bruke saksen på andre ting enn papir, det var forutsetningen for at hun skulle få ha saks på pulten på rommet. "Jeg vet ikke hvorfor jeg gjorde det, jeg..." BAHHHH!
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 HAHAHAHA! Unger er så utrolig rare, hvorfor i all verden skulle hun ville ligge på et laken med et stort hull i da? hehe nå lo jeg godt
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Nei, det visste hun jo ikke selv engang, da.. Makan altså. Tror hun er bittelitt inspirert av Lotta i Bråkmakergata. Men hun klipte i alle fall hull i en ullgenser som klødde, det lakenet kan da umulig ha plaget henne..
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Kanskje hun skulle klippe vekk et hull??? Det skulle en som er like gammel som meg gjøre når han var liten. Skulle klippe vekk hullet i strømpebuksen, hehe Vet du, de har noen ideer av og til, som ikke er lett og forstå. Sikkert ikke lett for henne heller å forstå. Har hun lillesøsken som tar mye tid fra mamma og pappa? Kan det hende hun higer etter oppmerksomhet, uansett om den er negativ eller positiv? Bare slenger ut noen ideer her. Har en på 10, og hun kan også finne på mye rart. Og kan ikke forklare hvorfor hun hadde vann inn i tannkremtuben før den var tom... Eller hvorfor det er en suppe uten like med såpe på badet.... Måtte bare se hva som skjedde, er standardsvaret her i gården
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Hun har litt dilla på å klippe mønstre i papir, jeg har en liten mistanke om at det er det som har skjedd med lakenet. Hehe. Tror ikke det ligger noen dype traumer bak det her.
OsloMor Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Da jeg var liten, eller stor nok til å ha saks da, så klippet jeg av ALLE bendelbåndene i sengetøyet til alle i familien (Jeg har 3 søsken). Mamma var ikke fornøyd nei, hun var ikke sint heller egentlig bare uforstående og undrende (noe jeg skjønner godt). Unger er snåle, for en fantasi man har som barn.
Honningmelon Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Så morsom D er :-) Du kan jo bare ta å henge det i vinduet, sånn man gjør når man klipper mønster i papir.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 Hehe, nei sikkert ikke. Hun vår klippet over ledningen til lampen sin en gang :-D Hvorfor det da? lurte vi på. Nei, det visste hun ikke, hehe. Og det var FØR hun fikk en lillebror som tar mye tid, hehe. Stilig med mønster på lakenet da ;-)
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 Ja, jeg må si jeg lo når jeg så det lakenet.. Hehe, hun har sine ideer, det lille trollet mitt.
Ravna Skrevet 13. mars 2008 #10 Skrevet 13. mars 2008 Datteren min klippet lugg til jul da hun var seks år. Hun var lei av å ha langt hår som måtte festes med spenner. Greit nok, det, men vi hadde en prat om at neste gang hun ville endre på frisyren skulle hun gi mamma beskjed, for da er det litt lettere å kontrollere resultatet. Hun lovet meg å ikke gjøre det igjen. Så ble hun syv år, og noen dager før julaften oppdager jeg at halve luggen er borte, fiffig forsøkt kamuflert med spenner. Jeg spør hva som har skjedd. Neeei.... Hun visste ikke helt. Hun hadde hatt så lyst til å klippe i noe, og så bare ble det sånn! Så vi har to årganger julebilder med pinekort lugg. Fikk et nytt løfte om å overlate klippen til mamma etter siste stunt, men føler meg ikke trygg. Tenker at så lenge det er sitt eget hår så er det jo ikke noen katastrofe, det vokser jo ut igjen- selv om hun ser litt snål ut i mellomtida. Laken er jo hakket verre enn hår, de er ikke selvreparerende. Hvorfor de gjør sånt kan jeg ikke svare på, men jeg husker at jeg selv var framme med saksa som barn. Jeg klippet hull i et stort hvitt laken en gang jeg lekte spøkelse, og ble veldig overrasket da mamma rev seg i håret. At lakenet ble ødelagt hadde ikke falt meg inn.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #11 Skrevet 13. mars 2008 Hehe, ja min har også klippet luggen, men da var hun 4-5 år. Men nevøen min klippet nabojenta, hun hadde laaangt, flott hår. Dette gjorde han hjemme hos han. Så min bror og kona var ikke så høy i hatten når den jenta skulle hentes.... Tror de tok det bra
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #12 Skrevet 13. mars 2008 Ja, altså, jeg kan jo bare takke meg selv.. Hun fikk ha saks på rommet for noen måneder siden også, da klipte hun luggen sin. La saksa helt inntil hodebunnen og klipte, Og hun har korketrekkere! Det er ikke særlig fint med kort lugg da altså. Så kanskje saksa ikke er moden for pikerommet..
celodi Skrevet 13. mars 2008 #13 Skrevet 13. mars 2008 hehehe,må le=) Unger gjør det rareste ja!!! Jeg prøvde og støvsuge vannet i do en gang,bare for å se hva som skjedde=)hehe.. Det var den støvsugeren=)=)=)
*ale* Skrevet 13. mars 2008 #14 Skrevet 13. mars 2008 Har ei på 6 av samme kaliber... Har et digert hull i yndlingspysjbiksa si.. av samme grunn:P Og kom i dag hjem fra skola sååå stolt med en påskekylling... Og i etm kommer jeg over henne..- DISSEKERER hele greia... Hvorfor?? Vet ikke helt..... Panneluggen har også fått gjennomgå.. Såååå... tror det bare er en sånn greie:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå