Jenny-penny Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Har lyst å melde på datteren min. Men det koster 1000 for 8 ganger, er det vanlig pris?
My little girl_ Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 ja, det må det da være,om det ikke er billig? når jeg gikk på ridning for ca 15 år siden da betalte mamma 800 kr for 8 ganger,å det har jo gått opp en del siden den gang;) Litt usikker på rideskole priser nå siden vi har hest på privat stall=0)l
Jenny-penny Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2008 har aldri drever med riding selv, så måtte bare spørre ) Hun er bare 3 år, så det heter stell og riding for små-lære og bli kjente med dyr.
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Snuppa..jeg har hatt hest helt til jeg ble gravid;) Å vil sååååååå gjerne at M skal begynne å ri.(Hun vil selv da) Hvor er dette kurset henn???
Jenny-penny Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2008 Jenny virkelig elsker hester. Dette er vist ponny'er på Bjørnstadgrenda. Utendørs da;) Mandager eller tirsdager kl 18, tenkte tirsdager vi da. Kjempe gøy om det er noe for dere også
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Tirsd kan ikke jeg,jobber alltid sent tirsd og onsd:( Er det i særp?? Vi blir veldig gjerne med,høres jo så kost ut;) M å eeelsker hester;)
Jenny-penny Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2008 Hva med mandager?? Jobber du i morgen eller lørtdag så kan vi snakkes? Full fart i dag forresten- deilig!!!!!!!!!!!!!
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 Jobber kvelden i morgen,begynner kl 15. fri på lørd. Men kan stikke innom deg føre jobben i morgen??? Håper bare jeg ikke glemmer det,litt distree om dagen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå