Gå til innhold

Begynner å bli veldig bekymret, jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 8 uker har ikke bæsjet på 22 dager. Fikkk beskjed av legen på helsestasjonen om å begynne med laktulose søndag, noe vi gjorde og da det ennå ikke hadde kommet noe på tirsdag ringte jeg tilbake. Fikk beskjed om å ta kontakt med fastlegen og han sa jeg skulle ringe tilbake imorgen hvis det ikke var noe endring.. Skulle eventuelt bli henvist til sykehus da.. Vet det er vanlig at det går litt tid når babyer bare får mm, men er ikke dette litt vel lenge? Noen som har opplevd noe lignende og hva blir eventuelt gjort? Han virker blid og fornøyd, spiser godt og har våte bleier støtt. Får noen tak av og til og promper så det lukter helt forferdelig, men magen virker ikke oppblåst.. Skjønner ingenting jeg.. Har prøvd å massere magen og ta tempen også, uten resultat..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har jeg opplevd, eller dvs snuppa når hun var på samme alder som din. Gikk 25 dager før det kom. Dro til legen etter 3 uker, fikk beskjed om å gi masse drikke med malt i over helgen, men det var vanskelig med ei som ikke tok flaske. Ble innlagt på sykehus etter 25 dager, de tok masse blodprøver og mens vi ventet på å komme inn på mage-tarm rtg. så bæsjet hun! Tok rtg allikevel, og alt var normalt. Etter den ene bæsjebleia så gikk det 10 dager før hun bæsjet igjen og slike fortsatte det en stund framover.

De siser at mm ernærte barn ikke blir forstoppet, og det var hun ikke heller, bæsjen var helt bløt og "fin" når den endelig kom.

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar! Kan være vi må gjennom litt av hvert på sykehuset da? Men fint å få det sjekket! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...