Gå til innhold

Hvor mye har dere fått gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor mye dere har fått gjort tils babyen ska komme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke ønsket å få gjort så mye enda,har bestilt vogn og så brodere jeg et sengeteppe,mer har jeg ikke ønsket enda

Skrevet

På grunn av jobben til mannen min (veldig travel fra nå og ut august), så har vi faktisk gjort klart barnerommet allerede!

Det vil si pga gammelt hus, har vi slått på ny panel på vegg og tak og pusset opp gulvet. Og min nydelige svigermor har malt, siden jeg ikke kan.

Så nå gjenstår gardiner og bilder og sengen og litt annet småplukk som jeg har FEM måneder på meg til å fikse... :)

Ellers har vi fått litt klær og en reiseseng og en slynge, men ikke kjøpt noe annet utstyr ennå.

Skrevet

Tror vi ligger litt på etterskudd her. Vi har enda ikke fått gjort klart barnerommet til veslejenta som blir 1 år til helgen.... Men det betyr jo at vi har det meste av utsyr, kle, vogn.... Må kanskje ha en søskenvogn og en ny sprinkelseng + madrass men venter med det i tilfelle det dukker opp noen som har noe de vil selge (kanskje ikke madrass da.....)

Skrevet

Vi har kjøpt ny vaskemaskin med tørketrommel siden det blir mere vasking, har samlet opp klær som vi arver fra søsteren min sin datter, kjøpt litt babytøy selv, bestillt skyvedørsgadrerobe så vi får mere oppbevaringsplass...og kjøpt ammestol:-)

Det står igjen endel før alt er klart, men jeg synes vi er på god vei:-) Det blir nok noen IKEA turer og slikt, men det er bare gøy! Jeg synes dete r så artig å planlegge og glede seg!

Skrevet

Til mummy 0808

Ka tid har du termin???

Når har du tenkt på å kjøpe de andre tingene???

Skrevet

Når har du termin???

Når blir du å begynne vaske klær og ordne allt???

Skrevet

Data og datapult samt rot er fjernet fra det som blir barnerommet. Har kjøpt en kommode, stellekommode, seng og bestilt vogn. Har kjøpt inn masse klær og noe sengetøy. Litt småting som noen søte bamser, puter og bilder til å ha på barnerommet. Har ikke begynt å gjøre noe særlig klart enda, det meste står flatpakka. Men syntes det er greit å få unnagjordt den værste handlingen siden jeg har fått så mye bekkenløsning. Det blir jo som regel ikke bedre den siste tiden....

Mangler jo fremdeles endel, men føler vi begynner å få det meste i hus. Blir liksom så mye mere virkelig at det snart kommer en liten baby:-)

Jeg er forresten 25 uker på vei. Begynte å handle i ca uke 20.

Skrevet

Er i uke 27

Barnerommet er klart med seng og kommode.

Vogn og bilstol er bestilt og jeg har bestemt meg for hvilket stellebord vi skal kjøpe.

Har kjøpt bittelitt klær, men det er sånn som jeg koser meg med innimellom, har ikke kjøpt alt jeg trenger av klær enda.

Er veldig usikker på hvor mye vi kommer til å få av små størrelser og hvor mye vi må kjøpe....

Ellers har jeg fått en vugge av foreldrene mine som må grunnes og males.

Tror jeg har sånn noenlunde kontroll ;o)

Skrevet

Det er veldig mye som gjenstår! Vi har bare kjøpt vogn egentlig :) Også kjøpte jeg to bodyer den samme dag som UL, måtte bare kjøpe litt guttetøy.

Vi skal pusse opp barnerommet og vårt eget soverom, i tillegg til alt vi må kjøpe. Men stresser ikke med det. Heldigvis kan vi lukke døren til de rommene som er kaos. Heldigvis får gutten min verdens beste morfar, som hjelper oss med alt! Han er multimann, og mannen min er ti-tommeltotter-mann :)

Skrevet

barnerommet er under opp-pusing. har delt vårt store rom så vi får to rom. nå skal taket males og lister opp.

har seng og vogn fra forrige, og smugkøpt(det er litt for tidlig egentlig) noen søte små klær. kastet alle klær fra storebror, så trenger alt nyt, men det er bare stas:))))

skal vente med å kjøpe kurv og bilstol og mere stæsj til mai-juni....skal jo ikke ut før i september!

Skrevet

Har kjøpt en body og en kosedress, og vi har fått noen søte små sokker i julegave. For noen dager siden fikk vi lagt av vogna vi skal ha, iogmed at det er lang leveringstid på den, og de hadde ikke så mange på lager. Så har vi bytta soverom med "storebror", slik at vi får litt større plass til lillebaby :)

Skal kjøpe litt mer klær, sengklær og annet smått etterhvert :)

Skrevet

Ups-- er plutselig i uke 27 og har ordnet veldig lite!!

Må vel få opp farten etter påska,-spes.med tanke på at jeg har født tre og seks uker før termin før....

De andre barna er store og alt av utstyr er gitt bort....:(

Men har fått lovnad på å låne en del så det går vel greitt...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...