Gå til innhold

Nå sover hun HELE natta:)))


mams-til-tre

Anbefalte innlegg

Tror jeg kan si det nå. De fem siste nettene har hun sovet hele natta. Legger henne klokke 19.00 og hun våkner klokken 07.00. Det er sååååå deilig, men merker jo på puppene mine at de kanskje ikke har så godt av det :) Men nå har jeg begymt å trappe ned på amminga, for hun har aldri tid til å få pupp ( hun er utrolig aktiv ). Så hun liker flaska bedre, for det går fortere.

 

SÅ ENDELIG, får mamma nok søvn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldiggris, heldiggris, heldiggris :-)

Hilsen hun sov hadde første "våkenatt" med to timer våken midt på natta i natt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min våkner fortsatt en gang iløpet av natta, men jeg føler meg også sprengt i puppene uansett.

Det løser jeg ved å pumpe mef rett før jeg legger meg, så får lillegutt det på flaske dagen etter.

 

Kanskje et tips, hvis du ikke skal trappe ned så veldig mye :-)

Nyt nettene dine, skikkelig herlig å få sove en hel natt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så heldig du er! Her må jeg opp annenhver time på 4. uka nå... Har begynt med grøt sånn smått, så nå vil han ikke ha mat når han våkner annenhver time, vil bare opp litt før han kan sove vidre (og da helst sammen med meg). GLEDER meg til å få iallefall 4-5 timer sammenhengende søvn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille skatt har sovet hele natten i ca tre uker nå, fra ca 19.30 til 07.00, HERLIG !! Blitt ett nytt menneske e det, mer overskudd, og trenger ikke sove på dagen lengre.. Skjedde vel litt gradvis e jeg hadde gitt han grøt i noen uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så heldig du er:=)

her er det opp mange ganger i løpet av natta kun for trøst/kos... Gleder meg til å sove 3 timer sammenhengende:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har lillegutt sovet fra 19 - 06/07 ( må gi sutten en eller to ganger ) siden han var ca 2 1/2 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...