Gå til innhold

Hva betaler dere barnevakten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha barnevakt for første gang i morgen - ei jente på 13 år. Har ingen ide om hvor mye vi skal betale. Tenkte å kjøpe inn brus og litt snacks, så skal jeg kjøre henne hjem etterpå. Vi blir sikkert borte i to-tre timer. Vi har snakket om hundre kroner - er det mye eller lite eller akkurat passe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har barnevakt på 14 og hun får 200 pr gang..

Skrevet

Vi betaler 250 kr,har snacks,brus og pizza,eller noe annet barnevakten ønsker å spise.

Skrevet

dytt

Skrevet

jeg satt selv mye barnevakt i den alderen, og fikk 35 kroner timen. var godt fornøyd med det ja:)

Skrevet

200??? Er det Oslo???

Vi bor i småby.... Har ikke barnevakt under 20, men de vi bruker får en pakke, enten en fin te eller duftende såpe o.l. De vi bruker setter virkelig pris på å passe og har gitt uttrykk for at å passe i seg selv er mer enn god nok belønning. Vi setter fram litt snacs og frukt , evnt nystekte boller, men så er vi aldri veldig lenge borte heller...

Skrevet

jeg pleide å få 400 kr men da satt jeg kanskje til i 4-5 tiden på natta da, åsså var jeg en del eldre!

Skrevet

Min datter på 16, satt barnevakt for 2 gutter på 5 og 7 år og det fikk hun 300,- for og pizza og drikke.

Det var fra 19.00 til ca.24.00 Nesten nabo. Og dette er litt utpå landet.

Skrevet

Besteforeldere og tanter er gratis... Hihi. Vi har ingen andre som kan sitte barnevakt, så jeg aner ikke. Men vi pleier å bytte tjenester med venner og familie og passe hverandres unger. Det er så koselig, så får man masse tid med famile og venners unger.

Skrevet

200 kr å skyss til å fra, å alltid litt godter å brus på bordet.

Men vi betaler ikke besteforeldre, men vi har betalt tantene, de er 16 og 17 år¨.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...