mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Har truffet en med tre barn, jeg har ei,.... og jeg ønsker jo et barn til.. Lurer på om d kanskje er litt mange.. he he. Erfaringer og råd? Alle barna er under 8 år...
januarsurprise Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Hei! Mannen min hadde 4 fra før, vi har en sammen og planlegger å få en til Men da er det også slutt... he he.. Går fint med 5 - mye å gjøre, men er kjempegøy og til tider slitsomt (Det mest slitsomme er å holde huset i orden synes jeg da...) Nå er yngste 4 og eldste 11.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Hvis mannen din er enkemann, eller barna av andre grunner skal bo hos dere: Ikke noe problem! En fembarns-familie går greit. Men tre helge-barn som etter hvert blir over 8 år og skal følges opp med diverse fritidsaktiviteter der de bor, dét vil jeg tro blir i meste laget om du samtidig skal ha to boende. Husk at helge-barn over en viss alder ikke nødvendigvis har noen vennekrets der de IKKE bor. Og derfor naturlig nok trenger mer oppmerksomhet enn boende barn.
Travelmor Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Vente litt kanskje? For det er travelt med så mange små barn. Jeg har to store barn og tre førskolebarn. Det er travelt det også. Er veldig overrasket at jeg bruker så utrolig mye energi på tenåringene i familien.. tror faktisk det er den mest krevende tiden med barn. Nå har jeg nattevåket samtidig med kull nr. 2. Men det blir på en annen måte. Uansett det er veldig kjekt med barn. Jeg er veldig glad for at jeg har fått så mange:-) og ett barn er veldig lite for deg, så jeg rådet der absolutt til å få flere!
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 jeg har ei under 3 og mannen min har 3 mellom 8 og 4 og vi ønsker oss en, gjerne to sammen en dag, men blir nok ikke riktig enda. De 3 han har har vi vanlig helge samvær med, men ser ikke det som en hindring for at vi skal få barn sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå