Psyche Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Mine gode sider: - Omtenksom - Flink til å planlegge - Har mye kjærlighet - Ærlig
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Tror faktisk ikke at jeg har noen. Jeg har jævlig mange dårlige da! Hehe;-)
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 * Omsorgsfull * Evne til å tenke positivt, selv når det er som mørkest * Ærlig * Impulsiv * Sosial * Empatisk
Pixie Power Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Ærlig Lojal Kjærlig Empatisk/omtenksom Sterk når det gjelder Evner å se på vanskelig perioder/kjipe hendelser som noe nyttig/lærerikt, og heller fokuserer på det positive Jaaada, det er bare å tro at man er noe! Og at det er bra! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå