Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Enda 6 uker til termin, men jeg har hatt så merkelige "menssmerter" de siste dagene.. å i dag har jeg hatt vondt i rompa.. auau... Hva kan dette være?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 samme her, jeg er i uke 26. for caaa 2 uker siden våknet jeg av "menssmerter" i ryggen og magen. lå våken en time før det ga seg, var nesten litt s¨ånn småmurring.. så gikk det noen dager før det kom tilbake. og nå har det vært "jevnlig" siden det, tatt seg litt opp i det siste. men, var hos legen noen dager etter første gangen, og da var det ikke no tegn på at ting hadde begynt. hun syntes jeg bare var stiv i ryggen hehe. så det kan jo være at ting begynner, men at det går rolig i starten.. skal til JM på mandag så jeg får høre da. har også vondt i rompa, litt "dritetrang", og visstnok syntes svigermor i dag (som jg er god venn med) at magen hadde sunket siden jeg så henne på søndag, og at jeg var forandret i ansiktet... hehe, hun sa at ungen er ute innen 2 uker, men såå optimistisk tør ikke jeg å være:P hehe. men det behøver vel ikke være noe, mange her som går med maserier lenge, og murringer, åpning osv. Så vi får vel bare vente i spenning og se. kanskje vi bare er stive i ryggen hehe.
tonnil Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 høres ut som noen beskrev meg =) Hadde vært greit å få svar på disse tingene, ja =) Skal til legen i morgen å spør han om dette med menssmerter. Jeg har også vondt i rompa, dvs i halebeinet. Det er visst begynnende bekkenproblemer, så det må vi følge litt ekstra med =)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Det har vel noe med modningen å gjør. Har hatt dette i flere uker jeg også. Har også masse kynnere og nedpress.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Håper du mener at du er i uke 36 og ikke 26. Vil kanskje ikke akkurat kalle det for optimistisk at ungen er ute innen to uker hvis det er uke 26 du mener =)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 I tilegg har jeg har hatt stikkinger i "musa"... så jeg lurer på om babyen gjør seg klar til å komme ut.. babyen har festet hodet så den er klar på den måte..
Hvitkløver2020 Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 Sånn føler jeg det også!! Og i dag har magen "sunket" også.. 37+1 i dag. Kansje melder lillegutt seg før terminen=)
*lykkelig mamma* Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 Samme her. Kjennes ut som det stikkes en kniv oppi der. Men det er i følge lege og jordmor babyen som støter hodet sitt nedover i bekkenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå