Gå til innhold

Hvis din mann var en offentlig person...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. kunne du stått ved hans side da han innrømmet for hele verden at han hadde brukt prostituerte? Personlig hadde jeg hatt litt problemer med det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saken er vel en ganske annen utenfor offentligheten...

Det har godeste Hillary innrømt også.

Men jeg hadde sikkert laget et rabalder på fremsida!

Skrevet

jeg tror at jeg hadde hatt fryktelig store problemer med det. spesielt om det var mens han var gift med meg. og da hadde jeg hatt store problemer med det uavhenig av om hele verden viste det eller ikke.

Skrevet

Nei, den misforståtte amerikanske "alt-for -familien& i gode og onde dager-mentaliteten" kan jeg spare meg i bøtter og spann for.

Utro menn sparkes ut umiddelbart.

Skrevet

Ja, det kan jo hende han betaler kona også.

Skrevet

Vet ikke sikkert, men får en følelse at amerikanske (muligens også andre) politikerfruer har "stand by your man" som nasjonalsang:)

Skrevet

Jeg blingsa litt da jeg leste overskriften om at han muligens hadde brukt 400.000 på prostituerte. Jeg mente det stod at han hadde brukt 400.000 prostituerte. HOHO

Skrevet

Det skal du ikke si...(at han skulle sparkes ut umiddelbart, mener jeg)men han kunne spart henne for ydmykelsen. Tror faktisk at her i landet hadde det vært forståelig, men muligens ikke der.

Skrevet

Her er det ikke rom for en liten blowjob på si en gang.

Skrevet

Mannen min får ikke lov til å ha sigarer en gang....

De kan som kjent brukes til andre ting enn å røykes:o)

Så nei....

Skrevet

Vi vet jo ikke hvilke spøkelser kona hans har i garderoben heller da. Kanskje dem er like gode begge to. ;o)

Skrevet

Det hadde jeg hatt problemer med, ja, ikke av noen han-pøker-på-andre-enn-meg-grunn, men fordi prostitusjonskunder er de laveste av de lave.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...