Mamman til Ovedie Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Noen som har noe tips til hvor man får kjøpt ordentlige og behagelige bukser i Oslo? Runder straks 12 uker og magen har begynt å komme. Klarer ikke de normale buksene lengre. Har ett par jeans med veldig lav midje som er suuper å bruke, men det er også den eneste :-( Har vært på leting i mange butikkeer, vil ikke gå over til mammaklær riktig ennå. Finner ingenting som ser ok ut .. Jobber i butikk og må ha bukser som ser ok ut også.. HJELP.......Bruker bare lange gensere og tunikaer oventil, men klarer ikke gå i tights heller :-(
bomsa Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 har du sjekket disse nettsidene som reklamerer her inne? endel klær som ikke såg "mammaklær"aktige ut...
miobell Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 sniker litt fra 2.trimester her. Er ikke lenger enn 12+5 selv, men er ikke lenge siden jeg måtte bytte ut mine bukser til mamma-bkser, men der finnes noen fine som ikke ser ut som typiske gravid bukser. Zara har noen fine. Kjøpte en der i dag og er kjempefornøyd. Pene og kan brukes på jobben min, der det er viktig å kle seg pent. Elles har jeg brukt vanlige jeans til nå med hårstikk i knappehullet og lang tunika over. Er pent det også :-)
Lova Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Har Zara fått mammaklær? Jeg så noen utrolige fine/kule bukser på XXL, Rönisch yogabukser, perfekt til en liten begynnermage, ikke verdens billigste, nesten 600, men de vil jeg ha når magen popper frem:).(Er bare 6+3).Merker at jeg har sluttet å gå i trange jeans, synes det er ubehagelig, selvom jeg ikke har blitt større.Går i litt baggy jeans som er lave i livet.Håper jeg kan bruke de leeeeeenge.Replay er perfekte der. Ellers så jeg at "Den kule mage" har masse fint, på salg også.Var inne på nettbutikken.(Ellers synes jeg www.mamasita.se hadde endel bra, men det blir jo gravidklær da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå