Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår som snart er 3 må kutte ut alle melkeprodukter en periode for å se om det hjelper for den trøblete magen hennes. "Problemet" er a hun eeeeeeeeeeeeeelsker yoghurt, og spiser det som mellommåltid nesten hver dag i bhg. Har noen tips om hva kan vi erstatte yoghurten med? (de får frukt i bhg, og jeg vet at de fleste barna spiser yoghurt da, får helt vondt inni meg når jeg tenker på hvor lei seg hun blir for at hun ikke kan få yoghurten...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med soya-yogurt? (Skjønt mine har soya-allergi også.) Elller send med Frutti, det har jeg pleid å gjøre.

Lykke til forresten, håper hun blir bedre da sånn at dere vet hva som er årsaken til trøbbelet.

Er selv mor til to melkeallergikere, selv om eldste faktisk har vokst av seg sine allergier. MInste har fortsatt melk, egg og soyallergi. (Bare spør hvis du trenger tips til melkefri-alternativ/tips:-))

Skrevet

Snuppa her har med seg soya yoghurt eller frutti isteden. Da blir hun ikke utenfor :-)

Hun er 2 år og har melkeallergi.

Du finner mange tips på

www.utenmelk.no

Skrevet

Takk for svar! :-)

Frutti - er det de begerne med most frukt fra nestle? Ellers er jo soya-yoghurt et opplagt alternativ!

Skrevet

Våre får soya yoghurt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...