Gå til innhold

Hvordan er det med nattesøvnen jenter?


SOLSPIREN

Anbefalte innlegg

Har for min del ikke sovet en hel natt på noen uker nå..

Blæra holde på å sprenges etter bare få timer på madrassen...

 

Noen flere som har det på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp!

Tisser som en galning, sikkert 3-4ganger bare den første timen i sengen. (sikkert mer de 3 første, men hvem teller når man er trøtt) Og det siste jeg gjør før jeg legger meg er å tisse.. etter et kvarter er det opp igjen. Er spesielt ille om kvelden/natten. Da kjenner jeg hele tiden at jeg må på do, innbiller meg selv at det er innbilning, noe som bare medfører at jeg ligger lenge og holder meg, for så å måtte innse at det er reelt og springe på do. Utrolig lite festlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppslig er det helt fint, var oppe på do nattetid i et par ukers tid, men det har faktiskt gitt seg nå.

Men det som forstyrer nattesøvnen nå er min datter på 3 år som kommer inn og vil ligge hos oss...slitsomt. Nå gjør det meg ikke så mye, men når den nye babyen kommer så blir det et problem og ha to unger og styre med på natta og så tror jeg ikke vi kommer få plats. Føler meg så slem når jeg sender henne tilbake til hennes egen seng...Så setter hun opp det valpefjeset og sier "Men mamma, jeg vil såve hos deg"...

Noen som har samme problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover helt elendig om natten nå jeg også.

 

Er skikkelig urolig i kroppen, bare vrir og vender på meg hele tiden. Håper virkelig det blir bedre snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...