MissAntrop Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Noen som har tips til hva jeg kan lage til bursdagen til jenta mi? Kommer både voksne og barn. Kaken bør være enkel å lage Hva annet kan jeg servere forresten?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Sjokoladekake Gele Boller
melkekua™ Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Lage muffins med forskjellige glasur/pynt på alle. Lag et tusenbein, bruke lakrislisser som bein og antenner. Ellers er en vanlig sjokoladekake godt, og marsipankake.
Monajenten Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Bassengkake!! http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/521022
MissAntrop Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2008 Åhh, så stilig bassengkake!!! Hvordan lagde du den?? Og hva er forresten tusenbein? Tusen takk for tips alle sammen ihvertfall.
Monajenten Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Jeg laget en langpannesjokoladekake og skar ut en firkant i midten. Kjevlet ut marsipan og la nedi. Puttet oppi snopefisker og dekket med gele. Har sjokoladeglasur på resten av kaken, og seigmenn som soler seg under parasoller:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå