Gå til innhold

Hjemmelaget pizza... Avstemming!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager dere amerikansk (tykk bunn) Eller Italiensk (tynn bunn)??

Vi liker best tykk bunn, masse kjøttdeig, ost, ananas, tomatsaus og ost :-) (lager selvsagt bunnen selv)

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Bunnen skal være tynn. Helst så tynn at du ser igjennom den =0)

Skrevet

tykk! med masse fyll og ost på kantene:)

Skrevet

tykk..

Skrevet

Tykk... Masse fyll og ost.... Mmmm. Nam...

Skrevet

Ekte hjemmelaget pizza har tykk bunn og masse ost! :-) Men kan lage begge deler, greit med litt variasjon også. Bruker også kjøttdeig som vi har tacokrydder på og så koker jeg tomat på boks med litt salt pepper og sukker og har underst, så kjøttdeig og så strør jeg over med mais og hiver på noen rødløkringer på ene siden til mannen.

Skrevet

Ja takk begge deler:)Tykk eller tynn mmmmmmmm..

Skrevet

Tynn! Jeg lager verdens beste pizza, he he*skryte-skryte* og lager bunnen med mye olje, hvitløkssalt, krydder og ikke så mye gjær. Baker den ut med olje i steden for mel så den blir crispy og god - og baker den ut rett på bakepapiret så den blir så tynn som mulig. Har på coop eller idun pizzasaus, krydder, oppskjært skinke (både under og oppå osten) og ost - NAM:o)))) Er ikke så flink å lage mat egentlig, men pizza kan jeg;o)

Skrevet

Liker best å lage på tynn bunn med masse tacokjøttdeig, mais og ost! Eller rett på pitabrød med tomatsaus, kylligstrimler, mozarella og basilikum! =)

Skrevet

Tynn bunn selvfølgelig! Helst av sammalt spelt:) nam nam

Skrevet

tykk.. gikk pizzaskole og greier jeg da;) haha... (Gjennom jobben, måtte gjennom pizzakurs)

Så pizza kan jeg ja;)

Skrevet

Tynn, italiensk såklart!

Med deilig hjemmelaget tomatsaus, ost, og oppå der igjen f.eks kylling og blåmuggost, pepperoni, bacon, champignon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...