Gjest Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Da vi var på sagatur (jeg og foreldra mine) en gang mens jeg var liten kasta jeg opp i baksetet i bilen. Da jeg kasta opp og foreldra mine oppdaget det, ble faren min rasende på mora mi fordi ho ikke hadde vært oppmerksom på at jeg var i ferd med å kaste opp på forhånd. Han ble så rasende at han skalllet mora mi mens han kjørte bil, likevell kjørte vi ikke ut av veien. Hva syns dere om det faren min gjorde? At han skjellte ut mora mi og skallet henne i raseri fordi ho ikke hadde avverget at jeg kasta opp inne i bilen?
Turid Laila Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Jeg syns du burde ringe en psykolog og få en time, snarest!
NormaJean Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 jeg syns det er nok nå nøffemor. enten kjeder du deg veldig og finner på ting for å terge folk på nett med oppkast historier, eller så har du desverre hatt en tragisk oppvekst og bør få hjelp til å bearbeide de traumene. veldig trist hvis du har hatt slemme foreldre, men dette er ikke rett forum for slikt. uansett, så er det nok oppkast fiksering nå.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 say no more..... Sorry, men tror du trenger å prate med noen som vet hvordan du skal komme over alle disse traumatiske episodene dine med oppkast.
OhMyGod!!! Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 nøffemor ja...sier sitt....synes du skal spy og skalle ned pappan din å bli ferdig med det jeg.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Jeg tror dette er en person som verken har mann eller barn men som er her inne for og se hvor mye respons h*n får på slike innlegg.. Stemmer derimot dette hun skriver så burde hun søke hjelp og det snarest, for da er dama ikke riktig frisk og som noen andre sier dette er ikke et slikt forum man sitter og skriver slikt som dette på.. Dette er et forum for gravide og prøvere o.l..
Piratsnuppa&Lukas! Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 huff å huff... Det regner jeg med var dramatisk... !!
mine små alver... Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 Jeg begynte å lese..men da jeg kom til oppkast så forsto jeg med det samme hvem som hadde skrevet innlegget...uff. Er du virkelig en reell person vil jeg anbefale deg en tur til psykolog ja. Er dette bare kødd så synes jeg du skal finne deg en ny hobby..... uansett...Tåpelige spy innlegg!!!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 13. mars 2008 #10 Skrevet 13. mars 2008 dette med spy innlegg har jeg ikke fått med meg? er Hi opphengt på spy siden alle mener at det er nok nå?
skatten kom i mai :) Skrevet 13. mars 2008 #11 Skrevet 13. mars 2008 et nytt innlegg enten om omgangssyka , oppkast og rare historier om hennes forhold til foreldrene..
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 13. mars 2008 #12 Skrevet 13. mars 2008 Nøffemor skriver stort sett bare om spy eller lignende, ja. Men enig, det er nok nå. I begynnelsen fniste jeg litt av det, nå blir jeg bare lei. (og ja, man kan jo bare la være å lese eller la være å kommentere, men overskriftene får meg jo til å kikke inn)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 13. mars 2008 #13 Skrevet 13. mars 2008 legg ut et bilde av deg, så vi får se hvem du er, så skal jeg vurdere og begynne og tru på de syke historiene dine!!
Mamman til 2 Skrevet 14. mars 2008 #14 Skrevet 14. mars 2008 Hun er tross alt gift med en som er 19 år eldre da dere, noe må jo hun også finne på mens hun venter på at han skal våkne fra middagshvilene sine og sånt! Ho ho den dama er priceless altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå