Meg + 2 prinsesser Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Jada, en uke igjen til terminen, og i dag har jeg hatt noen vondter her og der. Bla litt press bak til tider, mer bak enn foran liksom. (jada, god på å forklare) Men alt henger kanskje sammen? Eller har jeg sendt ungen ned i feil kanal den gangen her? :-D
SkravleFruen Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Ja, huff.. alt tyder på at du får en drittunger ;-) Hihi.. får håpe det er ting på gang da.. jeg husker veldig godt kynnerne og riene i halebeinet... jaiks! Lykke til
Mille** Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Lenge siden du har bæsja sikkert, kom deg på do da menneske!! Hehe...Nei seriøst, jeg aner ikke, mulig det blir en drittunge ja. ;o)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2008 Halebeinet var ordet jeg lette etter ja! Hehehe:) Og takk for jaiks`n! ;-) Off.. Gruuuuer meg.. Babyen kan godt vente til .... Ihvertfall til i morgen:P
Meg + 2 prinsesser Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2008 Hehehe! Hadde lyst til å motsi den, MEN det skal jeg ikke gjøre :-D Jeg skal ikke ha noen drittunge, så da får de presse den inn igjen :-O
Meg + 2 prinsesser Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2008 Gosj, ikke si sånn a Spetakkel! Får helt angst her jeg:|
Meg + 2 prinsesser Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2008 Hehehe... MEN ungen må vel ut, før eller siden..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2008 Forrige kom 6 dager før, så det blir såennende å se det her. Men ho kom sabla fort da! Så sykehuset mener jeg skal ringe ambulanse med en gang jeg tror det er noe på gang. Veeel, vi får no se på det ;-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå