Milena Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Hei. Jente 26 her. Er i min 1.pp, men tror kanskje alt har klaffet!? Skal skjekke i morgen tidlig, og er veldig spent!!!!!! Vil gjerne høre om det er noen andre her?!! klem
Caroline13 Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Har lyst men har ikke ikm før om 4 - 5 dager så det er vel noe tidlig, eller???
månestråle32 Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 uhuuu jeg skal- har kjøpt CB dig i dag, og skal teste for 4. gang(en uke siden sist) og nå er det 7 dager siden IKM.' nesten så jeg iikke tør å si det høyt, for da blir det liksom ekstra synlig at det blir negativt..... ja ja sikkert sundt å snakke om det-!! lykke til!!
petra berta petrusen Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 hei hei....jeg skal teste meg i morgen tidlig:) har ikke mensen før om 5 dager, men har flere GT så jeg tar sjansen:) Blir spennendes....håper vi får postitiv da:)
Gjest yrild Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Har IKM i dag, men føler meg veldig lite gravid (selv om jeg jo ikke aner hvordan det føles...) så jeg venter et par dager... tror jeg... hvis jeg klarer :-) Tvi tvi til deg Milena! Klem
Milena Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2008 Jeg testet positivt!!!!!!!! Nesten så jeg ikke tror det..... Bare ser og ser på testen.... Men det ER to streker der!!! JIiiiipiiiiiiii!!!! Lykke til til dere andre!!!! (....og til deg over her som skulle teste noen dager før ikm. Jeg testet flere ganger før ikm, og fikk negativt, slo først ut tre dager etter). Klem
månestråle32 Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Gratulerer så MASSE!!! Dete r en herlig sprø opplevelse å teste positivt :)):) Jeg brukte CB dig i dag tidlig, og det var spikern'n i kista for å tro jeg var gravid denne gangen- blæh!!!! det som irriterer meg mest er at jeg testet positivt på EL-test i midten av feb, så etter alt som står av litteratur om EL og mens, så skulle jeg hatt den for en uke siden. Vil så gjerne vite hvorfor den ikke kommer! kanskje EL var feil?? brukte jo både billig og CB... Men uannsett- bedre lykke neste gang- og LYKKE til alle sammen
ingebølla Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Gratulerer! IKM i dag (ingen tegn den ene eller andre veien), men skal ikke teste før over helgen. Lenge siden jeg hadde naturlig syklus (10 år) så husker ikke om jeg hadde 28 dager da....
Milena Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. mars 2008 Bedre lykke neste gang til dere som ikke fikk en positiv test denne mnd!!!! Neste gang går det nok Og nov 78 tvitvi. L
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå