Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er førstegangsfødene (20 uker) og har en aktiv liten krabat i magen min. H*n sparker, dytter og "forstyrrer" mamma hele tiden. Har tenkt at det bare var koslig og at det var et tegn på at alt var bra og at det var liv der inne. Men nå i det siste har jeg blitt litt urolig for om kanskje ikke alt er helt i orden selv om det sparker inn i magen. Kan mye sparking og urolighet også bety at babyen ikke trives?

(Det er snakk om myye sparking dette her...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier jo at spark betyr trivsel da,men at det ikke trenger å bety at barnet ikke har det bra om det er et rolig barn som ikke sparker så mye. Tror ikke at du skal engste deg-

Skrevet

Har det akkurat på samme måte. Spurte jm sist jeg var hos henne, og ho mente det tydet på at babyen hadde det bra.... Her er det også snakk om myyyye sparking/bevegelse. Er 27+5, og så i et tv-program at fra uke 26 så sov babyen 90% av døgnet....Yeah right!!! hehe

Skrevet

hehe... Ja det er jo lov å håpe;) Det er jo selvfølgelig koselig at h*n gir tegn fra seg, men en blir jo litt lei av sparking og dytting hele dagen. Så lenge vennen min har det bra der inne så er det mye jeg skal holde ut;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...