Gå til innhold

Til alle som bruker Cerazette p-piller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en ganske ny bruker av denne sorten...så jeg lurer på: Når i perioden/når på brettet skal vi få menstruasjon?Begynner å mistenke en mulig graviditet...som slettes ikke var planlagt!Håper på raskt svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det piller du bare skal spise.. altså bare starte på nytt brett når det ene er tomt?? Det er ikke noe opphold på disse? Så vil evt mensen komme når den kommer.. noen mister den også med disse pillene.. Men det er sikkert andre der ute som vet mer enn meg... Har brukt de, men husker ikke så godt nå..

Skrevet

Jo,stemmer at det bare er "spise og spise" :-) Men husker at da jeg brukte en annen sor, så kom mensen på en siste uka på hvert brett om du skjønner.Når har jeg kun en pille igjen på brettet, og jeg har ikke sett snuten av mensen.Og jeg er "som klokka".

Skrevet

Det er veldig vanlig å ikke få menstruasjonen i det hele tatt når man går på Cerazette, så hvis det er eneste grunn til å mistenke graviditet, så kan du sikkert ta det helt rolig :-)

Skrevet

begynte på disse rett etter fødsel og fikk ikke mensen før etter 9 mnd...

Skrevet

Helt vanlig bivirknig å miste mens av Cerazette ja

Skrevet

Brukte dem i ett år og blødde ikke en dag, så det er vanlig som folk her sier å miste mensen.

Skrevet

Stemmer som de andre sier at du skal spise dem uten opphold, og at veldig mange mister mensen eller får uregelmessig mens.

Jeg ble gravid mens jeg brukte cerazette, og har nå hørt om flere andre som også ble det, så ta en test om en liten stund så vet du om du er gravid eller ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...