Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Jeg føler meg så alene i denne verden, ingen som gidder å høre på meg når jeg sier jeg ikke har en så bra dag. Får ikke noe hjelp her hjemme, har en trassete 3 åring som bare blir verre. Føler meg som en dårlig mor og ønsker at jeg bare kunne gå å legge meg og ikke våkne opp igjen. Føler at jeg ikke kommer til å klare å ta vare på baby'n som kommer snart. Kommer ikke til å bli noen god mor slik som jeg bare griner og hyler til jenta mi om dagen, er så redd for at hun kommer til å huske dette om noen år. Jeg sitter bare her å gråter og har bare lyst til å drite i alt om dagen. Ønsker å være anonym denne gangen. Måtte bare få ut litt her.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Ja det er tøft å være gravid og ha små barn i tillegg. Føler meg sliten selv også, og har kortere lunte over for barna enn jeg har ellers når jeg er i form. Føler dagene går litt opp og ned, noen gode dager, men andre dager er tunge. Tungt idag... Håper at du får en bedre dag imorgen!
Hvitkløver2020 Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Skjønner så godt hva du mener!!! er selv 37+1 i dag og hadde barnevakt fra lørdag til søndag forrige helg. Det var første gang siden bryllupsnatten i beg av august!! Jeg og mannen min dro ut for å spise og det var så koselig=) Er i mye bedre humør nå....fikk liksom noen nye krefter=) Ett tips til deg; gjør det samme!!! Du fortjener det=)
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 å jeg forstår deg såå godt! jeg hadde akkurat en slik dag i går.. jeg var sliten, guttungen trasset og skrek hele veien hjem fra barnehagen og ga seg ikke akkurat med det første, samtidig som jeg ikke fikk tak i sambo på tlf og visakortet var tomt! hele dagen var ødelagt! og jeg måtte bare gå inn på soverommet og grine litt for meg selv. fikk jo så dårlig samvittighet fordi jeg hadde kjeftet på lillegutt, og ble enda mer lei meg når han kom krypende oppi senga mi for å gi meg en kos...*smelt* Gudselov ga det seg når sambo kom hjem da.. Men jeg skjønner hva du mener om å føle seg alene! disse hormonene altså.. kan gi deg et puss.. men du er garantert ikke en dårlig mor fordet! man føles seg slik, men det er vel en blanding av hormoner og at man er sliten. det blir nok bedre når bebisen kommer skal du se Håper du føler deg bedre og at du får en mye bedre dag i morgen! Sender tanker til deg
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Kjære deg! Syns du skal ta dette opp med jordmor/lege og fortelje akkurat sånn som du føler det. Når du seier at du vil legge deg og ikkje våkne opp igjen, tenker eg at dette er meir enn berre ein slitsom periode. Kanskje har du ein svangerskapsdepresjon? Det fins god hjelp å få! Ikkje gå heime med dette åleine, iallefall!! Viss det er ein depresjon, er vegen til å bli bra igjen kortare jo tidlegare du får hjelp. No skal eg sjølvsagt ikkje sitje her i stova mi og diagnostisere deg - men ta iallefall kontakt med nokon. Lykke til, og klem :-)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 takk for en del trøstende ord. Jeg skal til legen i dag og blir mest sansynlig sykemeldt hørtes det ut som. Jeg føler meg fortsatt deprimert i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå