Gå til innhold

HELVETES NABO!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Vi har noen naboer som driver og pusser opp hele kvelden/natta. Vi trodde det var dem over oss, men de holdt visst bare på på dagen. Bor i høyblokk, så umulig å finne ut hvem det er.

Vel, de begynner klokka 19:00 (når det iflg husreglene skal være slutt på banking/borring) og holder på lenge utover natta.

Her om dagen begynte de å borre i betongveggen klokka 23:00.

Men så lenge vi ikke finner ut hvor det kommer fra, kan vi jo ikke gjøre noe med det. Har snakket med naboer og tillitsvalgt, men ingen vet hvem det er.

Hvordan i all verden skal vi finne ut hvem det er?

ÅÅÅåh, jeg blir så irritert!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Og i tillegg er det noen rånegutter som driver og spinner og styrer med bilen i kjøpesentergarasjen rett utenfor her... Heeeele natta, hver dag.

*blåse ut all sint energi*

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

urk:( har en drittnabo vi og som pussero pp fra 00-04

forresten hvilken farge trengte jeg i everydayminerals - medium tan her. var noe med golden.

fikk lov av mannen hø hø

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Warm medium beige summer =)

Skrevet

Heng opp en lapp ved postkassene og be dem få litt sosial intelligens!

Gjest irismor
Skrevet

Det du skal gjøre er å skrive klagebrev til styret hver eneste gang de pusser opp etter tillatt tid. Det nytter faktisk til slutt.

Been there, done that. And soon maybe new neighbors =)

Skrevet

jeg skjønner godt åssen det er. hun over oss pleier å sette på vaskemaskinen klokken 24 om natta så hele senga vår rister.

hun hamrer oxo rundt 22 tiden og går med høyhelte sko over gulvet midt på natta.

og alt dette foregår rett over soverommet vårt så snuppa vår våkner flere ganger av henne..

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Ja jeg tror faen meg jeg skal gjøre det altså! Men da blir vel styret forbanna? Kan ikke styret henge opp en lapp kanskje? Argh!

Skrevet

Assa, det bor jo ikke ubegrensa med mennesker i en høyblokk, så å finne ut hvem er der burde jo egentlig ikke være så vanskelig.

Skrevet

Da tar du deg en spasertur forbi utgangsdørene neste gang de borrer, da hører du godt hvor det kommer fra.

Personligsynes jeg 19 er altfor tidlig "alt skal være stille" - tidspunkt, men å borre klokka 23 er litt vel drøyt.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Skulle gjerne skrevet klagebrev hadde jeg bare visst hvilken leilighet det kommer fra =( ingen naboer vet heller... er betongbygg så kan jo komme fra hvilken som helst leilighet i alle 14 etasjene...=( og det er 7 leiligheter i hver etasje...

Skrevet

Jeg hengte opp maaaange slike lapper på oppslagstavla der jeg bodde før. Jeg tåler mye, men en nabo gikk støtt over en grense og tirra på seg meg.

Den eneste som ble sur var denne naboen som alltid rev ned lappen kort tid etterpå, ha ha ha.

Skrevet

Og når det gjelder den bråkete råninga på V. så er ikke dette lov og du kan ringe politiet neste gang.

Skrevet

kan du ikke gå rundt i gangen og høre etter?du hører sikkert hvilke leilighet det er fra da?

Gjest irismor
Skrevet

Gå deg en tur og finn ut hvor det er. Lett sak det da.

Har dere sikringsskapene ute i oppgangen?

Da passer din nøkkel til alle skapene. Og når du finner ut hvem som borrer så låser du opp skapet smeller ned (eller skrur ut) sikringen. Husk hvis det er skrusikringer ha på deg en hanske (varmt varmt), ta gjerne med deg sikringen. Lås skapet og gå. Du har litt tid på deg for det er ingen som har full kontroll på hvor lommelykt og nøkkelen til sikringskapet med en gang ;-)

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Har ringt politiet, de "hadde ingen patruljer i området". Skulle bort og ta skiltnummeret deres en dag men da stakk de før jeg kom bort...

Argh, jeg blir så forbanna...

er forøvrig ikke enig i at det er for tidlig å måtte slutte å banke/borre klokka 19. Jenta vår skal legge seg i den tiden, og hun sovner ikke når de borrer så høyt at vi omtrent må rope til hverandre. Må jo være en av de rett under oss siden vi hører det så godt.

neste gang de holder på midt på natta tror jeg jeg skal gå opp på haugen ved siden av her og se hvilke leiligheter det er lys i.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

irismor: haha, det skal jeg gjøre=)

Har prøvd å gå rundt i gangene og høre, men hører lyden så svakt derfra. (dørene er liksom utendørs, og det er vei rett ved siden av , så hvis det er biler der overdøver de lyden) Sambo er ute hver kveld og vandrer i gangene...=P

Gjest irismor
Skrevet

Jeg er en smule utspekulert i følge samboeren.

Har tatt strømmen til partyløvene vegg i vegg mange ganger. De hadde til og med en elektrikker til å sjekke om det var noe galt med sikringene *flirer*

De har lært da støynvået er mnimalt etter kl 23 =o)

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

hihi, det hadde de bare godt av=)

Skrevet

Det bor en liten Narvestad i mange her, ser jeg;-)

Skrevet

hehe, du bor ikke tilfeldigvis i en av høyblokkene rundt Vestkanten?

Gjest irismor
Skrevet

En fest i ny og plager meg ikke. Men hæla i taket og tenna i tapeten hver eneste torsdag, fredag, lørdag og nachspiel hele søndag hver j###vla uke er ikke greit.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

det stemmer, olga-borhild... åssen det da? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...