Gå til innhold

Kan man ha med seg barn på ul ? (ullevål)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var egentlig på ul i går, men pga barnets leie og dårlig oppløsning, fikk hun ikke til å måle hjertet, så må tilbake i morgen for å få tatt ny ul.

Men, barnevakten til lille smurf er syk, så enten må vi ta han med oss eller så må sambo være hjemme med han. Litt kjipt å dra alene også, sambo vil jo gjerne være med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd å få dårlig nytt på ul. Etter å ha vært der 2 ganger og fått beskjed om at alt var ok fikk jeg beskjed 3dje gangen om at det var såpass mye skader at det ikke var forenelig med liv. Jeg ville ikke anbefalt deg å ha med barnet. Det er utrolig vanskelig å holde maska når man får en sånn beskjed. Ikke det at noe er galt. Det er sikkert helt ok, men pga den ørlille sjansen ville jeg latt mann og barn være hjemme..

Skrevet

Hei..

Du KAN sikkert, men i papirene fra ullevål står det at små barn ikke har noe utbytte av å være med..det jeg leste gjennom linjene da, var at de kanskje ser helst at barn ikke er med...Kommer jo an på barnet, men jeg innbiller meg at det i noen tilfeller kan virke litt forstyrrende...

Ellers har jo hun over meg et godt poeng da..

Skrevet

Ville som de over sier i utgangspunktet ikke hatt med meg barn på UL... men det virker jo ikke som om du ønsker det heller da, dette er jo litt utenom planen din. Forstår godt at du ikke vil gå alene... jeg tror jeg ville ha tatt med ungen min, spurt jordmor om det var ok da barnevakten blei syk... er det ikke ok så får jo bare sambo vente med barnet mens du er inne... men da har du han ihvertfall i nærheten om du skulle trenge det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...