Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei- Vi begynner å stelle nurket(5 mnd) kl 1900. Det hender at vi får en del besøk på dette tidspunktet/noe jeg ikke er så glad i......Hva synes dere?Er jeg sær....?..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bare å si ifra til venner og kjente at dere ikke ønsker å ha besøk på det tidspunktet det.

Skrevet

Eller kanskje invitere venner til å ta del i stellet??

Skrevet

Kan ikke din mann ta stellet da eller så kan han underholde gjestene mens du steller??? Hvis det ALLTID kommer folk på den tiden, så kan du jo si ifra at det passer drålig, og om de kan komme litt senere eller tidligere...

Skrevet

Det spørs kanskje litt på hva de besøkende gjør.. Hvis de henger over deg ved bleieskift, mating og bading, så skjønner jeg deg veldig godt! Det er kvalitetstid her i huset hvertfall, legginga altså. Vi har begynt å si at folk kan komme i 20tia vi, da har vi lagt gutten vår. Så slipper vi alt styret hvis han plutselig ikke vil sove også. Men det er annerledes med familie syns jeg. Koselig for gutten å se de nærmeste også:) Men klart, kommer det ubedte gjester, så ber jeg de ikke å gå. Er det det du mener kanskje? At folk bare dukker opp? For da hadde jeg sagt fra, hvis det skjedde til stadighet..En og annen gang går fint, men liker å ha den siste timen med gutten min.

Skrevet

vi pleier oxo å få endel besøk akkurat ved kveldsstell og jeg er ikke særlig glad for det jeg heller.

det er den tiden på kvelden hun skal roe seg ned for kvelden. når v får besøk vil de gjerne leke og tulle med henne så legging blir bare tull.

vi har sagt fra endel ganger om dette men jeg tror ikke det helt synker inn..

Skrevet

Hver gang jeg ser at Ludderet har vært og lagt inn et innlegg så MÅ jeg inn og lese. He he.

Må si meg enig, det er jo bare å si i fra da....

Skrevet

Dersom det er slik som det er her i heimen, at jeg som mamma tar alt av stell, innføring av rutiner og opprettholdelse av disse rutinene, så mener jeg at det er vår rettighet å fortelle når det passer og ikke passer med besøk! :-) dersom det kommer gjester til oss rundt leggetid, så får de alltid underholde seg selv mens jeg steller og legger nurket. Vi har en kveldsrutine som fungerer helt ypperlig, og jeg har jobbet lenge for å få dette til å fungere, så ingen skal få ødelegge dette. Det fungerer også når andre sitter barnevakt, og det fungerer når i er borte hos andre på besøk. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...