Trouble Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Må fornye passene te kidsa og fått fullmakt fra far at det er i orden, men vi glemte selvfølgelig kopi av id... Vet det kan ta sin tid før jeg får det fra han for han er ikke så veldig kjapp av seg med slike ting. Så lurer derfor på hvor lenge en slik pass-fullmakt varer
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Dersom fullmakten ikke er datobegrenset varer den "evig"... (innen rimelighetens grenser naturlig nok)
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 En fullmakt varer bare en dag ettersom alle fullmakter skal ha dato på. Så du bør få en ny fullmakt datert den dagen du bestiller passene.
PrettyPink Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Fullmakter varer ikke evig. Hvis den er datert så er den gyldig i et par år. Det bør påtegnes at den fortsatt gjelder hvis den begynner å bli gammel. Mener den er gyldig i 2 år hvis det ikke er nevnt noe annet i fullmakten.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Jeg har jobbet i bank - og da ble bare fullmakter med dd godkjent. Dette var da engangsfullmakter. Som f.eks. uttak. Men fullmakter som lå på kontoret var gyldig mye lenger. Dette gjaldt da disposisjonsrett. Nå går jeg ut fra at du bare skal ha med deg en lapp som sier at det er ok at du kjøper barna pass. Da nytter det ikkeå komme med en gammel fullmakt - for mye kan ha skjedd på de få dagene (eller årene som noen sier).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå