Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Stakars han lille gutten som sitter og gråter fordi moren har forlatt dem da, jeg får så vondt av dem
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Ja, stakkars unger:/ Forøvrig stilig sveis på faren..MÅTTE bare si det hehe
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Får helt vondt inni meg jeg også. Hvilken grusom mor forlater barna sine - til fordel for en ny kjæreste?
høstbarn:) Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Ja, uff dette er jo helt hjerteskjærende. Hvordan kan mammaen forlate barna sine? Forstår det ikke....
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2008 Ja, faren var ikke så heldig med sveisen:) Stakkars små barn!! Uff, måtte felle noen tårer når hun jenta leste brevet til moren sin. Og den lille gutten som bare sitter og tørker tårene hele tiden da!!! Jeg hadde ALDRI forlatt barnet mitt!!! Enig med deg ED-DA hvilken grusom mor gjør det?
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 er mange som gjør det.. min mor bla annet.. og flere jeg vet om.. men synes poenget med programmet er veldig bra! husk å snakk med barna når det gjelder samlivsbrudd!!! de har ører, øyne og følelser akkurat som voksne mennesker.. måtte bare få det ut..
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 TV3har vist del 2 av dette programmet - før del 1 (som vi ser nå). Og tro meg - vi er ikke de eneste som reagerer. Ble vissnok sendt en del mail ang den moren ja.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2008 Men hvordan klarer hun å si nei til barna sine når de sitter og gråter og vil være sammen med henne?? Det var hjerteskjærende å se den lille gutten si at han hadde kjøpt en ring til henne, men at hun ikke ville ha den!!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 Dytter.. skal se det bare ungene sover..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå