Gå til innhold

arg!!! GRAVEMASKINER!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

SÆRIØST liksom.... de driver å bygger på jordet ved siden av huset vårt, men de tar jo pokker meg aldri kvelden jo!!! kult med to gravemaskiner, som graver i grus og dunker den på plass på torsdagskvelden!!!

skulle ønske det var en lov som sa at de måtte pelle seg hjem -jeg blir GAL!!!!

*dagens utblåsning!!!*

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Her sto de på VÅR tomt og gravde på nabotomta!!! Blir vekt kl 06.30, av at de "starta opp" maskina... hmpf...

Skrevet

det er det frekkeste!!! 6:30 er ikke mye kult nei, og spesielt hvis man kan sove lengre!!!! nei, rører de gjerdet mitt, da klikker jeg i vinkel!!! ;o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

JA! DET er det faktisk! Og lempe et tonn med snø på vår tomt (som vi nettopp har planert og fiksa på), for så og etterlate seg maaaasse stein, som VI må plukke opp, er også frekt!! Men her slutta de heldigvis kl 15 da... men naboen på andre sida begynte og grave på søndagen... det får'n si

Skrevet

men det kan da umulig være lov!!! nei nå syns jeg mer synd på deg enn meg!!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Haha, det skal du da ikke! Synd på deg, her har de slutta! :) (Ferdig og grave)... Ikke lov, og det var heller ikke lov og sperre hele jævla veien her med en svææær lastebil, sånn at jeg IKKE rakk møtet mitt med advokaten... da klikka jeg i vinkel!

MEN, vi har sendt klage, og de SKAL komme og fikse hagen vår, asap! Vi har akkurat kosta på hagen 40.000 (det var ingen hage her, bare grovplannert), så jeg ble rimelig pisst ja!

Skrevet

De har vel noen timer på seg før det MÅ være stille.

Men selv så synes jeg det er bedre at slike holder på i litt lange dager framfor å nesten aldri bli ferdig.

Men men smak og behag :o)

Bodde en gangi et borettslag som var sinnsykt strenge på bråketidene sine. Men da de selv skulle fikse noe på fellesarelaet ga de blaffen, ha ha. Var mest prinsippet som irriterte meg, de ble jo ferdig før på den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...