Gjest Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Var egentlig på ul i går, men pga barnets leie og dårlig oppløsning, fikk hun ikke til å måle hjertet, så må tilbake i morgen for å få tatt ny ul. Men, barnevakten til lille smurf er syk, så enten må vi ta han med oss eller så må sambo være hjemme med han. Litt kjipt å dra alene også, sambo vil jo gjerne være med. Lille smurf er snart 2 år og sambo vil ta han med seg ut hvis han blir urolig. Noen som har måttet gjøre det samme ?
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 har ikke gjort det samme, men de anbefaler å ikke ta med barn i tilfelle det er noe galt med fosteret. Mor og fars reaksjon om det er noe osv. Men ,må dere så må dere. Kanskje ikke fortelle smurf at dere skal se på babyen, men bare til legen..? Jeg skal på ul om en mnd og mannen min kan ikke bli med pga jobb og jeg tror vi overlever..
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Tror ikke det er noe galt, hun var ganske så sikker på at alt var helt fint, men siden hun ikke fikk målt hjertet så ville hun at vi skulle få ny time. Selvfølgelig overlever vi om sambo ikke får vært med....hehe.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Søsteren min hadde med sin eldste på ul for å forberede på søskerrollen, men da var jeg standby i tilfelle de trengte å prate med jm uten barnet tilstede da. Men hvis det skulle være noe kan jo sikkert pappan ta gutten med ut?
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Ja, han tar med seg gutten ut om det oppstår problemer av noen slag. Kanskje prøve å ringe de på sykehuset i morgen, høre hva de mener om det.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Du kan jo høre, men på Bærum var det helt uproblematisk så lenge foreldrene er klare over at man kan bli nødt til å ta opp alvorlige ting på en ul undersøkelse ;-) Niesa mi var forresten 2.5 og hun husker fremdeles (nå er hun 5) at hun så lillebroren sin på "tv", he he.
Mom2Two Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 Husker det sto i papirene fra Ullevål at det ikke er ønskelig med søsken tilstede, men du kan jo ringe dem? Jeg tror jeg ville valgt å dra alene.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 Ja, det står at barn ikke har utbytte av den timen. Får prøve å ringe dem og høre. Går det ikke, så går det ikke : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå