Gå til innhold

hvordan er formen i dag jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står alt bra til med alle sammen her? Jeg er så fornøyd og glad i dag for jeg og forloveden min har bestemt dato til bryllup:-) må bare skryte litt hehe..

Ellers har kvalmen begynt å avta, er i uke 9 og har lite kvalme, bare litt inni mellom dersom jeg ikke er nøye med å spise til riktige tider..

Har merket at druer og eple hjelper veldig godt på kvalmen min!

ÅÅ blir så kos å få mage sånn at dette blir virkelig! hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer masse med bryllups dato!!!!!!

Jeg er nå 11+3 og kvalmen har endelig gitt seg.Har vært sykemeldt pga oppkast i 4 uker.Er så lei av å gå hjemme. Begynner på jobb igjen på mandag og gleder meg til å ta fatt på en normal hverdag!!!!

Gleder meg også til å nyte graviditeten nå når kvalmen har gitt seg.

Gleder meg til å få mage og å kjenne spark jeg også!!!!

Lykke til videre og ha en super kveld:)

Skrevet

her er den litt sjaber..11 uker idag, og kvalmen har forsåvidt gitt seg. Men til gjengjeld er jeg smittet av omgangssyken så da blir det jo ikke akkurat bedre. Blir stas å få ordentlig gravidmage ja :)

kos dere videre

Skrevet

Gratulere lillemy! Forloveden min og jeg har også bestemt dato. Folk er nesten overrasket over at vi fant dato så fort etter han fridde. :o) Når er den store dagen?

I morgen er jeg 9+0 og formen har begynt å bli mye bedre. Kvalmen er borte og de ømme brystene har blitt mye bedre, heldigvis!! Jeg har litt vondt/ømt i magen hele dagen.. det stikker, strekker, klemmer osv, men legen sa i dag at det bare var et godt tegn.

Det jeg sliter mest med er trøttheten og at jeg er mye slapp.

Nå teller jeg bare ned til uke 12... Tror jeg kommer til å puste lettet ut når jeg kommer dit.

Skrevet

Gratulerer så masse med brullypsdato forresten :)..hehe. Her går man og er selvsentrert om dagen gitt. Så gøy for dere!

Skrevet

formen er ikke bedre enn andre dager....hold på å kaste opp i dagm orges å lå å brakk meg på gulvet....første gang jeg har vært morgenkvalm..

har hatt kveldskvalme siden uke 7...er nå i uke 11...trodde kvalmen skulle avta men den blir bare verre...

Skrevet

til dere som er kvalme om morgningen, det er utrolig viktig å tvinge i seg en tørr kjeks for å slippe kvalmen og brekningene.. vet at mat er det siste dere klarer å tenke på men det hjelper faktisk..

Vi skal gifte oss 4 juli neste sommer:) gleder meg masse:) Vi har vært forlovet i et år no då, og hadde vel egentli tenkt å være forlovet litt lenger før vi giftet oss, men nå fikk vi så veldig lyst å ta det neste sommer:) Dere da?

Skrevet

Jeg er i super form, kan ikke klage! Blir litt småuggen av og til, men det er sjelden og ikke ille! Er så takknemlig! Kastet opp tirsdag morgen, men ikke no kvalm idag el går.. Tror jeg kasta opp fordi jeg gikk og la meg litt sulten kvelden før, for det er jo gjerne når blodsukkeret er på bunn at kvalmen blir verst. Mitt tips mot morgenkvalme er derfor kveldsmat, det funker for meg hvertfall=)

Vi skal forresten også gifte oss, nå i sommer faktisk (26.juli)! Så hvis alt går bra med nurket, blir det bryllup med stor mage- hi hi!

Skrevet

Har utrolig vonde bryst, utroolig trett om dagene.. Sover i hvertfall 4 timer mer i døgnet enn normalt. Og er kvalm om morran, ettermiddagen og kvelden.

Takler ikke tøymyknerlukt, bæsjebleie, parfyme eller barberskumlukt. Blir sikkert flere lukter jeg ikke klarer etterhvert.. Får bare håpe jeg ikke blir å reagere på lukten i huset vårt, det gjorde jeg sist, og klarte ikke være hjemme om dagene. Og enkelte ganger klarte jeg ikke stemmen til mannen min.. haha.. ble mye verre for hver gang han snakket, fordi han har så mørk stemme. Var ikke noe morsomt da, men nå er det artig å tenke på hvor mye rart en ikke takler som kvalm, gravid kvinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...