Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Må man til legen med det? Er ikke sikker på at det er det, men tror det. Kjenner ingenting på utsiden, men det blør når jeg har vært på do og gjort nr 2, og klør innimellom. Går det bort av seg selv etterhvert, eller må man gjøre noe med det?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Du kan prøve reseptfri salve eller stikkpiller før du går til lege. Jeg har bare handlet i Sverige jeg da, men har brukt alcosanal stikkpiller. Det virket her hvertfall! Spør på apoteket!=) PS: Min erfaring er at stikkpiller er mer virkningsfullt enn salve. Men vet ikke hva man får tak i i Norge.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 jeg har fått på resept,sheriproct,er både salve og stikkpiller i samme pakka,funker bra den da forsvinner plagene,men kommer som regel igjen når jeg venter mensen,utrolig stress må jeg si og ekkelt!!!! har født 2 barn da og er visst heeeelt normalt iflg legen min,men fysj!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Hva om man ikke klør eller blør, men har en klump som henger på utsiden? Prøvde sheriproct da jeg var gravid, men det virket ikke. Prøvde isbiter, virket ikke. Den går ikke bort. Trodde det skulle forsvinne etter fødsel, men er der fremdeles etter 4 mnd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå