Gå til innhold

ikke krangle.... men

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har lyst til å prøve på barn nr to etter hvert, men så er det bare noe jeg lurer på(sikkert et dumt spørsml men...) min mann har jobbet en del med lakk og blanding av lakk, dette over en periode på rundt ett-to år. det har aldri vært noe veldig godt lufteanlegg det han jobbet, og de har heller ikke brukt masker der særlig ofte. så mitt dumme spørsmål er: kan løsemiddler fra fks lakk på noen måte ha satt skade på sædcellene? har ikke så veldig lyst tl å spørre han om dette , så derfor jeg spør her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om det kan bli en morsom unge:-) Lakk er ikke akkurat helsekost og noe en får kjøpt som økologisk mat:-)

Skrevet

Fint om noen gadd å gi meg SERIØSE svar!;)

hi

Skrevet

Ok da.. lakk er sunt og man har fremdeles ikke funnet andre bivirkninger enn snøvling og skjelvinger hos de som har blitt utsatt for disse stoffene:-) fornøyd nå????

Skrevet

kansje du heller kan legge dette ut på skravle for meg?? Jeg burde vel forventet meg slike svar når jeg la det ut på krangle siden!:)

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Hei, ja løsemidler kan skade sædkvaliteten, men jeg regner nok med at han fortsatt er fruktbar.

Ikke hør på Yppesen om at det kan bli en morsom unge. Bare tenk deg de fire ungene Yppert har ? De må være morsomme de :-D

Skrevet

hehe.. mine drittunger er prakteksemplarer uten lakkgift, sprøytemidler og andre sprøyter:-) Dessuten så synes jeg at det er på tide å revurdere kvaliteten på mannfolk som blir eksponert for løsemidler:-)

Skrevet

Hvorfor det?

Skrevet

takk for svar:)

tenker egentlig mest på om det kan skade sæden på den måten at det kan bli noe galt med barnet? som sagt, sikkert et skikkelig dumt spørsmål, men jeg klarer ikke la være å tenke på det:/

Skrevet
:))))))))))))))))))))))) svar da gammer'n
Skrevet

hør her tjukka... at jeg er vel ikke gammel:-)

Skrevet

heyyy.. ikke bland deg!!! nå er det fløyelsgrøten som skal få:-)

PS. spørsmålet er ikke dumt, men tror ikke du trenger å være redd for noe som helst:)

Skrevet

www.stolav.no/stolav/resources/petter+kristensen+risiko+i+arb+livet+for+gravide.ppt

Skrevet

ok! takk for svar da:) dere skal få ha tråden for dere selv;)

Skrevet

Du våger ikke legge deg ut med meg Yppertsen.

Jeg kommer til å jage deg ned på msn.

Skrevet

haaaaaa.. bare glem det... du får ikke prate med meg der inne heller:-) dessuten så skal jeg i kontaktmøte for den minste drittungen min nå, så bye bye tjukka:-)

Skrevet

ha ha så deg pålogget før idag:p

Skrevet

så på linken du hadde lagt ut, men skjønnte ikke så mye av det. å jeg vet jo ikke akkuratt hvilke løsemiddler han er borti heller. tror det er snakk om bil lakk, mer vet jeg ikke:) kansje du kan legge dette ut på skravle for meg?? hadde vært greit med litt flere svar:)!

hi

Skrevet

Legger det ut jeg, man så egentlig mer på linken til linken jeg ga deg. Tror det meste er at DU som gravid bør holde deg unna løsemidler, ikke mannen, virker som han får dårligere sæd bare

Legger ut nå jeg, skjønner det er vnakselig å spørre mannen

Skrevet

Du fikk svar på skravle av oktaviastar :-)

Skrevet

løysemiddel skadar hjernecellene til den som blir utsett for det. fordi hjernen er for det meste fett, og det blir som kjent oppløyst av løysemiddel.....

Trur nok ikkje det har den store påverknaden på sæden, så ungane "arvar" nok ikkje fars eventuelle skader:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...