Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Jeg har brukt nasi nesespray i mange dager nå. Fikk se i dag når jeg kjøpte ny at den ikke skal brukes av gravide.. Hva kan ha skjedd? Hva kan jeg gjøre nå? Er i uke 35
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Hei Jeg tror du kan slappe helt av. Jeg fikk tvert imot anbefalt Naso nesespray fordi den var mer skånsom enn andre nesesprayer. Men jjeg har vært så utrolig tett hele svangerskapet at nå er jeg helt Otrivinslave..jeg bare MÅ ha det for å få puste. Det er bare i begynnelsen av et svangerskap man skal utøve en viss forsiktighet med bruk av nesespray, da det er en hypotetisk økt sjanse for spontanabort. Senk skuldrene du og få puste med nesespray!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 ..glemte forresten å si at jeg nå er 37+2, og jeg har et sunt og vitalt barn i magen!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 god det ikke bare er meg... jeg er såå lei av å være tett i nesa, og har rett og slett blitt avhengig av otrivin. det er skikkelig teit, for man blir jo avhengig og kan ikke slutte. brukt siden 2 tri:( uff....
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Hehe, Otrivin-addicten her igjen ja...jeg her ogsåbrukt siden 2.tri. Men nå har det blitt sånn at jeg driter fullstendig i det, skal snart føde uansett. Har hatt et lite forskningsprosjekt gående enkelte netter, hvor jeg har droppet Otrivin før jeg la meg om kvelden. Har våknet av kvelningsfornemmelser, helt blå i ansiktet, tørr på tenna og gispende etter luft med jevne mellomrom hver gang, og hele den påfølgende dagen har blitt totalt ødelagt av at jeg har vært zombie og utslitt. Nei, bedre for babyen å ha en mamma som overlever og er opplagt..det er min konklusjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå