Gå til innhold

Dette er nytt, rart og veldig etterlengtet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet positivt i går, og bekreftet med ny test idag. Samboeren og jeg er så glade, men har vel ikke helt skjønt hva som skjer enda. Jeg vet ikke hvor langt vi er på vei, ikke mer enn en uke eller to kanskje?

Når går man til legen for å bekrefte det, og når bestiller man ultralyd og sånt? Eller drøyer man alt sammen til det har gått nesten tre "trygge" mnd?

Klem fra glad jente med mange spørsmål etterhvert=)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Hei Turkis! Gratulerer med positiv test! Du har rett i at det er en merkelig følelse når man først får blinkskudd! :-)

Siden du testet positivt nå så er du sikkert rundt fire uker på vei. Man teller nemlig ukene etter mors siste mens, så selv om embryoet bare er rundt to uker så teller det som fire.

Jeg kan dessverre ikke svare deg på når du burde bestille time hos legen, ultralyd etc. siden jeg ikke bor i Norge, men det er det sikkert noen andre som kan hjelpe deg med.

Gratulerer igjen! Så hyggelig at du er så glad nå! :-)

Skrevet

Gratulerer masse!!!!!!!!!

Tror du får første legetime i uke 8 ca. Men det er bare til å ringe fastlegen din å si at du er GRAVID(hurra) og hvor langt du er på vei,så får du en time.Ultralyd timen får du ca i uke 18.

Lykke til videre!!!!!!

Skrevet

Tusen takk for svar, og for alle snille ord! Det er så merkelig følelse å være den noen gratulerer...

Enda godt man har et stort panel å henvende seg til her inne;o)

Ha en fantastisk torsdag kveld!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...