Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 jeg har 3 føflekker på ryggen jeg må få bort. Ganske store. Ingen grunn, men de fjerner føflekker gratis? Noen som har gjort dette? Kan fastlegen gjøre det? Sender de -æsj- det de tar bort og tar prøver? Er det vondt etterpå? HÅPER noen kan svare meg :-)
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Hei! Jeg fjernet to store og tre bittesmå hos fastlegen i slutten av januar. To av dem ble skjært bort og sendt bort for å ta prøver, mens de tre andre bare ble "klippet" bort. Høres ekkelt ut, men ikke noe vondt. Du får lokalbedøvelse, og kjenner ingenting. Det var ikke gratis. Jeg betalte 200 for alle disse. Det kommer også an på størrelsen, og hvor mye "jobb" det er å fjerne dem. Jeg spurte på forhånd, siden jeg måtte vite hvor mye penger det kostet, og de sa at det kom på mellom 90 og 130 kr pr. føflekk. Men det viste seg at det ble mye rimeligere enn jeg trodde. Men jeg tror neppe det er gratis noen steder. De fleste føflekker er "snille", og jeg har ikke hørt noe etter at jeg fjernet dem, så da er det nok ingenting galt med prøvene. Bare bestill time hos fastlegen du. Men be gjerne om en time til å undersøke dem før du bestiller ny time for å fjerne dem. For legen min ble nesten litt sur fordi hun ikke hadde fått sett på dem før jeg kom for å fjerne dem. Men det var jo lekesekretæren som hadde gitt meg time til å fjerne dem med en gang. Jeg visste jo ikke at legen helst ville se på dem først. Lykke til! Det er ikke vondt! Svir litt første dagen, men det gror fort. Hvis du må sy, så tar de stingene etter 9-12 dager. Enkelt og greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå