Babyønske �� Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 min kjære er borte på jobb og kommer ikke hjem før i morgen kveld. Er alt håp ute for denne perioden da mon tro? Eller kan vi rekke det akkurat? Er vel ikke så lett å svare på, det er vel så individuelt når man slipper egget og sånn. Men jeg vet fra tidligere at jeg har hatt positiv test et par dager på rad. Så bare håper jeg har lang LH stigning og at den er positiv i morgen også. Typisk også da når syklusen omsider er normal igjen. Og jeg som egentlig ikke orker tanken på en "inaktiv" pp, noe det mest trolig blir neste mnd også. Så da blir det definitivt ikke 2008 baby her i huset:-(.
*shehasmyheart* Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Jeg er ikke sikker... Mener det stod mye på Babyverden sine sider om akkurat dette:) Les der:)
flypapir Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Mener å ha lest i pakningsvedlegget at man har el 24-48timer etter at man får positiv el-test, så det er fremdeles håp!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Hei! Det er absolutt ikke for sent!!! Nå skal du få høre om mine erfaringer:-)Da jeg ble gravid med sønnen min pendlet jeg..Var borte i ukene og hjemme i helgene..Da vi skulle prøve å bli gravide fant vi ut at vi kanskje burde bruke el-tester slik at vi hadde en indikasjon på når el var..Jeg ble gravid i første pp så vi skulle bare begynne å få en oversikt, men spiren satt før vi fikk sukk for oss:-) Men til saken: Jeg fikk positiv el-test en onsdagsmorgen, kom ikke hjem før ved midnatt fredagskveld/natt til lørdag..Hadde sex først da..altså ca 65 timer etter positiv el-test (!) (Det er jo mulig at el-testen har vært positiv to dager på rad, det vet jeg ikke pga jeg sluttet å teste da jeg fikk positiv..Var ikke så inne i det da som nå;-) Egget kan jo også overleve et døgn inni deg etter det har løsnet. Det er jo blitt forsket på at det blir oftest gutter når en har sex så sent i forhold til positiv el-test, og det stemte for oss:-) Lykke, lykke til!!
Babyønske �� Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2008 Takk for svar. Testen var positiv i dag også, så da har jeg fortsatt et håp om at vi klarer å time det denne mnd også. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå