Gå til innhold

Bebbisjenta med nybebis eller noe sånt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Katter er latmannsdyr for alle som ønsker seg dyr, men som ikke gidder å ta ansvaret får seg katt?

Utdyp dette. Mener du at ALLE kattereier er ansvarsløse og gir rett og slett katta i katten?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Hehe ble dritprovosert av det innlegget. Tydelig at på seg selv kjenner man "andre" eller bare seg selv ;-)

Ler meg ihjel av sånt

Drit i det du :-)

Skrevet

Neida, må bare få klarhet i om jeg er uansvarlig som har svidd av titusner av kroner på huskatten min, sterilisert, merket og vaksinert alle sammen. Om jeg var uansvarlig da jeg gikk og lette etter katten min i halve natt fordi hun ikke kom hjem og da hun endelig kom var hun pissredd og klissvåt! Det hadde IKKE regnet. Hm, lurer fælt på hva som skjedde med henne jeg, men tipper en tobeint idiot med manglende følelsesliv sto bak.

Pus har i hele dag vært inne og tør ikke nærme seg døra.

Så; er jeg uansvarlig?

Skrevet

Nei, bare lat. Katter er dovendyr må vite

Skrevet

Følte meg ikke mye lat da jeg gikk rundt i skauen i stummende mørke i natt og ropte på pus.

I dag er både jeg og pus late etter en slitsom og traumatisk natt for oss begge.

Skrevet

Ene katten min fant jeg utsultet, skabbete og søkkvåt ute på gaten.. Hun var så tynn at man så ribbena hennes og hun hadde et ødelagt øye.. Jeg tok henne inn til meg, vaksinerte henne etc.

Har ALDRI hengt opp "funnet"lapp på henne. For hun hadde vært ute lenge og var tydelig forlatt. Dyrlegen sa det at "denne katten kommer til å dø, hun er altofr tynn, men du kan jo prøve"

Det sier kanskje litt når hun spiste 500g tørrfor med en gang hun kom inn.. pluss 200gvåtfor..

Hun var sulten. Det lynte, regnet og tordnet. Hun var kjemperedd og sliten. Hun sovnet faktisk i det jeg tok henne opp i armene.

HATER dårligere katteeire. Mange tror tydeligvis at en katt kan man bare slippe fordi den klarer seg selv. Råtne drittfolk.. GHR

Skrevet

Fy f... stakkars, stakkars pus=( Det er så altfor mange katter med en slik fortid. Alle mine tre er egenlig "utskudd" som ikke passet inn noe sted. Pus som kom hjem klissvåt i natt er 12 år gammel og skulle egentlig bøte livet bak stallen hun ble født i da hun var 6 uker gammel.

Hannkatten min på 2 år vandret hjemløs rundt i ca 6 mnd før han fikk seg hjem hos meg (og da vi flyttet var det tydelig at han var blitt fraflyttet, mer stresset katt enn det han var har jeg ikke sett før. Og gleden sto i taket da han skjønte at han såklart ble med oss). Minstemann på 1 år ble levert inn til dyrelegen for avlivning mens han var i magen på sin mor. Lurer fælt på om de som skulle drepe han, broren og moren hans vet at dyrene ble alldeles ikke avlivet? Håper de betalte full pris hvertfall=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...